دیدبان

صحنه‌سازی شعبان بی‌مخ‌ها برای نیاز تبلیغاتیCIA

صحنه‌سازی شعبان بی‌مخ‌ها برای نیاز تبلیغاتیCIA

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، احمد شیرزاد از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود که در همان مجلس مدعی شد ایران ۱۹ سال به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است. او هفته گذشته نیز به دعوت انجمن دانشگاه تهران مواضع خود علیه برنامه هسته‌ای و بی‌فایده و پرهزینه بودن آن را تکرار کرد که با اعتراض شدید محافل رسانه‌ای و دانشگاهی مواجه شد.

وی در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است: «به فرض که بپذیریم انرژی هسته‌ای حق مسلم است؛ ما در این چند سال به خاطر تحریم و... ضرر مسلم هم دیدیم. اما هیچ سود مسلمی هنوز عاید ما نشده است. این سود کی قرار است عاید مردم شود؟»
وی ادعا کرد بحث هسته‌ای به حالت تعصبی و ایدئولوژیک درآمده اما دولت جدید به این موضوع به عنوان بحث ارزشی و تعصب‌گرایانه نگاه نمی‌کند.

شیرزاد به ایرنا نیز گفته است؛ این یک بحث کارشناسی است که ربطی به تنش با خارجی‌ها ندارد. بحث آنها بر سر این است که نگران فعالیت ایران در زمینه تسلیحات هسته‌ای هستند که ایران هم همیشه آن را تکذیب کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: فناوری هسته‌ای در ایران بومی شده و این فناوری با مذاکره از بین نمی‌رود بنابراین نباید حساسیت ویژه داشته باشیم.

اظهارات اخیر شیرزاد در حالی است که ۲ مقام ارشد انگلیسی (جان ساورز رئیس بعدی MI۶ و سرنیگل شینوالد سفیر وقت انگلیس در آمریکا) در سال ۸۶ اعلام کردند باید با فشار اقتصادی و سیاسی، به اختلاف در میان ایرانی‌ها دامن زد مبنی بر اینکه فناوری هسته‌ای چه قدر ارزش دارد که پای آن مقاومت کنیم و هزینه بدهیم!

در حقیقت امثال شیرزاد و چند نفر دیگر- که کروبی در مجلس ششم او را صدای اسرائیل توصیف کرد- همان بلندگوهایی هستند که قرار است هماهنگ با فشار خارجی، هزینه و منافع فناوری هسته‌ای را به چالش بکشند؛ درست مانند برخی رجال سرسپرده دوره قاجار و پهلوی که مدعی بودند نفت ماده بدبو و بی‌ارزشی است و باید آن را به خارجی‌ها سپرد!

گفتنی است رابرت گیتس وزیر دفاع و رئیس اسبق سازمان سیا ضمن سخنانی در اواخر شهریور ۷۸- پس از معرکه‌گیری فتنه‌گران- تصریح کرده بود این حوادث خیابانی نشان می‌دهد فشار و تحریم برای ایجاد اختلاف در ایران مفید است! و این در حالی بود که آن صحنه‌سازی‌های خیابانی را نیز شعبان بی‌مخ‌ها و پری بلنده‌های مزدور سیا و MI۶ تدارک کرده بودند تا چنین القا کنند آمریکا و نوکران خائن آنها در رژیم پهلوی نیز در میان مردم پایگاه اجتماعی دارند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن