دیدبان

دوستی خاله خرسه وابستگان هاشمی

دوستی خاله خرسه وابستگان هاشمی

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره علت عدم حضور آقای هاشمی در نماز جمعه گفت: مردم محور نماز جمعه هستند. آقای هاشمی آن زمانی که متناسب با خواستگاه توده مردم و به ویژه مردم انقلابی ظاهر می‌شد، هم خطبه‌هایشان مورد پسند عامه بود و هم خود ایشان مورد اقبال بود. اما آیا امروز مردم انقلابی و نمازگزار و به عبارتی نماز جمعه‌ای ایشان را می‌پسندند؟ امام جمعه امام جماعت عظیمی است و زمانی که جماعتی نباشد امامت هم معنا ندارد. پس اصل مردم هستند، قاطبه نمازگزاران تهران نوع نگرش‌های آقای هاشمی را نمی‌پسندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده می‌افزاید: ایشان سرمایه‌ای برای انقلاب بوده و هستند و ما امید داریم که به این گونه باشد اما بالاخره نظر مردم نسبت به شخص ایشان با مواضعشان در زمان فتنه و بعد از آن تغییر کرد و به خصوص وابستگان ایشان که در بطن فتنه حضور داشتند ضربه بزرگی وارد کرد.

علیزاده گفت: من زمانی با یکی از وابستگان ایشان صحبت می‌کردم عرض کردم دوستی شما با آقای هاشمی همانند دوستی خاله خرسه است. شما با استفاده از ایشان اسم و رسمی یافتید ولی ملاحظه حال این شخصیت که برای انقلاب است را نکرده‌اید و نمی‌کنید.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن