دیدبان
مدیر بخش ایران اندیشکده «بلفر»

ایرانیان علاقه‌ای به سیاست‌های آمریکا ندارند

ایرانیان علاقه‌ای به سیاست‌های آمریکا ندارند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، مدیر میز ایران در اندیشکده آمریکایی «بلفر» طی مصاحبه‌ای در زمینه اوضاع فعلی ایران گفت:«غرب هنوز ملت و جامعه فرهیخته ایران را نشناخته است. در ایران بخش اجتماعی غنی وجود دارد که از دید رسانه‌های عمدتا غربی باز مانده است.»

مدیر بخش ایران بلفر سنتر در ادامه اظهار داشت که شهرهای اصلی ایران از قبیل تهران در قیاس با دیگر شهر‌های خاورمیانه بسیار امروزی می‌باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت:«ایرانیان ضد ملل غرب یا اهالی آمریکا نیستند بلکه آن‌ها علاقه‌ای به سیاست‌های آمریکا ندارند. ایرانیان همچنین علاقه‌ای به ناامنی در مرزهای خود ندارند .»

این کارشناس ارشد امور ایران در ادامه سخنان خود اظهار داشت:«ایران یکی از با ثبات‌ترین کشورهای منطقه است که قدرت نفوذ موثر و شکل دادن وقایع بیرون از مرزهای خود را دارد و شایسته است تا آمریکا در راستای بهبود اوضاع منطقه با این کشور تعامل برقرار کند.»

وی درباره آینده روابط ایران و عربستان سعودی گفت:« واشنگتن باید در مسیر بهبود روابط ایران و عربستان سعودی ۲ بازیگر مهم منطقه گام بردارد. ».

کارشناس ارشد و مدیر میز ایران در این اندیشکده آمریکایی در خاتمه سخنان خود افزود:«وضعیت فعلی ایران امیدوار کننده است و مردم این کشور خواهان مذاکرات موفقیت آمیز و بهبود روابط با دیگر کشورها هستند. آن‌ها واقعا امیدوار به حصول توافق مسالمت آمیز هسته‌ای هستند.»

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن