دیدبان

RQ۱۷۰ در انتظار نام ایرانی

RQ۱۷۰ در انتظار نام ایرانی

به گزارش دیدبان به نقل از سپاه نیوز ، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فراخوان مردمی سپاه برای نامگذاری RQ۱۷۰ ایرانی اظهار داشت: تاکنون حدود ۹۰۰ هزار پیامک و ایمیل نامگذاری برای RQ۱۷۰ ایرانی از ایرانیان عزیز در داخل و خارج از کشور دریافت شده است.

وی افزود: اسامی پیشنهادی دارای تنوع بسیار زیاد بوده و از مفاهیم عمیق و با بار معنایی بالایی برخوردار است. نام های دریافتی و استخراج شده از پیامک ها و ایمیل های مردم دارای هویت فرهنگی، دینی، ملی، ارزشی و انقلابی است و با ادبیات قدیم و جدید مورد توجه آحاد ملت ایران قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رکورد بالای روزانه پیامک های دریافتی و روند پرشتاب پیشنهادات مردمی تصریح کرد: پس از پایان موعد فراخوان، از ۲۵ آذرماه عملیات بررسی و داوری اسامی پیشنهادی توسط هیأت داوری واجد شرایط و صلاحیت های لازم آغاز خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با قدردانی از شرکت ها، مؤسسات و نیز شخصیت های حقیقی و حقوقی که خواهان مشارکت در تأمین هزینه هدایای نامگذاری این دستاورد بزرگ و راهبردی را داشته اند، خاطرنشان کرد: به رغم تأمین هزینه هدایای مورد نظر سپاه توسط سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، تاکنون پیشنهادهای قابل توجهی از برخی شرکت ها و مؤسسات برای اهدای هدیه به نام برگزیده RQ۱۷۰ ایرانی و دیگر برگزیدگان دریافت کرده ایم.

شریف در پایان گفت: آئین ویژه معرفی نام برگزیده و قدردانی و اهدای هدایا به برگزیدگان در ایام دهه مبارکه فجر و گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از مردم خواسته است اسامی پیشنهادی خود برای RQ۱۷۰ ایرانی را از طریق شماره پیامک ۲۰۰۰۲۵۴۱ (برای داخل کشور) و نشانی الکترونیکی info@ sepahnews.com(برای خارج از کشور) ارسال کنند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران