دیدبان

اختلاس میلیاردی مدیر یکی از شعب پست بانک

اختلاس میلیاردی مدیر یکی از شعب پست بانک

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، سردار منوچهر امان اللهی گفت: برابر گزارش سازمان بازرسی استان کرمانشاه مبنی بر این که مسئول پست بانک یکی از شهرستان های استان با اعمال متقلبانه ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و به دنبال آن، سریعاً وجه را از حساب آنان برداشت و به حساب دیگری مربوط به خودش واریز می‌کرده است تحقیقات بیشتر و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده موفق شده تاکنون مبلغ هشت میلیارد و ۱۶ میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه پلیس به حفظ دارایی مردم و بیت المال، بررسی خبر در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ با انجام استعلام و تحقیقات لازم و کار کارشناسی صحت این گزارش محرز و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم به بزه انتسابی معترف شد و مبلغ شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد.

وی ادامه داد: متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده، لذا به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران