دیدبان

هلاکت ۵۵ تکفیری داعشی در کوبانی

هلاکت ۵۵ تکفیری داعشی در کوبانی

به گزارش دیدبان به نقل از العالم ، درگیری میان مبارزان کُرد در شهر «عین العرب» یا همان «کوبانی»، واقع در ریف شمالی حلب درحالی با عناصر تروریستی تکفیری داعش ادامه دارد که منابع میدانی سوری از هلاکت «اسد الله چچنی»، یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی تکفیری بدست کُردها در این شهر خبر می‌دهند.

در همین راستا منابع کُرد در عین العرب اعلام کردند که یک سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش در شهر رقه به نام «ابو حمزه» که در شهر عین العرب مبارزه می‌کرد، را نیز به اسارت گرفته‌‌اند.

این درحالی است که جدیدترین گزارش‌های میدانی رسیده از عین العرب تاکید می‌کند، مبارزان پس از درگیری‌های شدید با عناصر تکفیری داعش موفق شدند، کنترل کوی «بوطان غربی» و شهرک «مامید» در جنوب عین العرب را در دست گیرند و به پیشروی خود در محور جنوبی شهر ادامه دهند.

درگیری‌های رخ داده میان مبارزان کُرد و عناصر تکفیری داعش هلاکت ۳۴ داعشی و زخمی شدن ده‌ها نفر از آنها را درپی داشت. این درحالی است که داعش امروز سه‌شنبه تلاش خود را بر قطع بزرگراه بین المللی حلب – عین العرب و بازپس گیری مواضع مهم خود در این محور متمرکز کرده بود که با مقابله مبارزان کُرد مواجه شد و ۲۱ تروریست خود را در جریان درگیری‌های رخ داده از دست داد.

به این ترتیب شمار کشته‌های گروهک تروریستی تکفیری داعش در جبهه عین العرب بالغ بر ۵۵ کشته و ده‌ها زخمی شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن