دیدبان

آمریکا با تمام وجود به میدان آمده تا ولی فقیه را بزند

آمریکا با تمام وجود به میدان آمده تا ولی فقیه را بزند

به گزارش دیدبان به نقل از ایران اسلامی، سردار مجتبی عسگری، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه، در مراسم یادواره شهدای مسجد لرزاده تهران، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، به توصیف دشمنی آمریکا و غرب از ابتدای انقلاب علیه مردم ایران پرداخت و نکات مهمی را درباره اهداف دشمنی ها با انقلاب اسلامی ایران یادآور شد. گزیده ای از این سخنان را می توانید در ادامه بخوانید:

* قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۲ صدام رئیس جمهور عراق در فرانسه به دنبال بمب اتم بود و با ژاک شیراک قرار داد بست که در عرض ۴ تا ۵ سال عراق را مجهز به سلاح و رآکتور اتمی نمایند. صدام بعد از امضاء قرارداد در جمع رسانه ها و خبرنگاران فرانسوی اعلام کرد که "مردم دنیا من بمب اتم دارم، من صدام حسین رئیس جمهور امت عراق می خواهم همه ی امت عرب را دور یکدیگر جمع کنم و یک امت عربی شویم." هنگامی که ژاک شیراک به صدام گفت فریاد نزن بمب اتم داری، داشتن این سلاح ممنون است صدام در جواب او درباره بی اهمیت بودن نقش سازمان ملل گفت: سازمان ملل مثل لولو سر خرمن است.

*صدام وقتی متوجه شد نگهداری بمب اتم سخت و پرهزینه است و آن ترسی که دنیا باید از او داشته باشد را به وجود نمی آورد، به سراغ بمب شیمیایی رفت. اولین کشوری که در ساختن تکنولوژی بمب شیمیایی به عراق کمک کرد آمریکا بود.

*باید به آمریکا گفت آگر سلاح شیمیایی ممنوع است چرا به صدام این تکنولوژی را دادید. هدف آمریکا از این اقدام نابودی انقلاب اسلامی و از بین بردن تفکر حضرت امام بود. اینکه در جنگ عراق می خواستند خوزستان و شهرهای دیگر ما رابگیرند در حرف هایشان بود اما هدف اصلی اجرای دستور آمریکا بود و چون امریکا زورش نرسید پناه برد به صدام.

*اول انقلاب ما آمادگی جنگ را نداشتیم با وجود آنکه ارتش قدری و سپاه داشتیم اما تعداد نیروها کم بود.
*امام خمینی (ره) در سال ۵۸ فرمودند بسیج را تشکیل دهید و باید بیست هزار تفنگدار داشته باشیم. آن موقع بنی صدر و بازرگان پیش امام رفتند و گفتند اگر مردم مسلح شوند شورش می کنند و گوش به فرمان امام ندادند. ما هر کجا در دین ضربه خوردیم آنجایی بود که به حرف امام و بزرگترمان گوش ندادیم، در تاریخ اسلام نیز از این اتفاقات مشاهده شده است. اگر آنان گوش به حرف امام داده بودند و مردم را مسلح کرده بودند و یک مانور برگزار می کردند، به این دلیل که صدام در امور نظامی بسیار قوی بود، جرئت حمله پیدا نمی کرد.

*وقتی صدام داشت از کویت فرار می کرد یک خبرنگار از او پرسید چه شد از کویت فرار کردی تو که با ایرانی ها ۸ سال جنگیدی و مغز نظامی هم که داری؟ صدام در جواب گفت اگر این بسیجی هایی که خمینی داشت، من داشتم آنوقت پدر دنیا را در می آوردم. آن زمان ابو الحسن بنی صدرعامل نفاق به اندازه صدام قضیه تشکیل بسیج و پیام امام را نفهمید و پیام امام را درک نکرد.

* علت آنکه صدام تا ۱۵ کیلومترمربع خاک ما را اشغال کرد فقط بخاطر نفاق بنی صدر بود، اگر می گذاشت بین سپاه و ارتش اتحاد برقرار می شد و بسیج تشکیل می شد، صدام جرات نمی کرد به کشور ما حمله کند.

*صدام نه تنها آمد کشورمان را غصب کند بلکه ولی فقیه مان را نیز از بین ببرد، اما هیچ کاری نتوانست بکند.

*شیطان امروز می خواهد اصل قضیه را بزند. آمریکا با تمام وجود به میدان آمده تا انسان مخلص مملکت ما (حضرت آقا) را بزند. در حال حاضر نیز با جنگ نرم می خواهند این کار را انجام دهند، ابتدا با شایعه شروع می کنند تا ۱۰ سال دیگر نتیجه اش را بگیرند.

*حواسمان به ولایت فقیه باشد، هر کجا این انسان های مخلص را از بدنه امت جدا کردند کار ما نیز تمام شده است. در تاریخ اسلام نیز زمانی که امام حسین (ع) را از مردم جدا کردند بین دو نحر آب سر ایشان را مظلومانه بریدند و کسانی نبودند جز شیعیان خود ایشان. مردم را جدا کردند و ابن ملجم فرق علی (ع) را شکافت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن