دیدبان

طرح عجیب یک خاخام اسرائیلی برای مسجدالاقصی

طرح عجیب یک خاخام اسرائیلی برای مسجدالاقصی

به گزارش دیدبان به نقل از شیعه آنلاین ، خاخام «استیون بروزانسکی» از خاخام های صهیونیست در آمریکا با انتشار مقاله ای پیشنهاد داد که برای پایان مشکلات موجود در فلسطین و سرزمین های اشغالی، مسجد الأقصی و قبه الصخره را به عربستان سعودی یا سوریه انتقال داده شوند!

وی در ادامه گفت: پس از انتقال مسجد الأقصی و قبه الصخره، باید اعراب مقیم اسرائیل و فلسطینیان را به طور دسته جمعی مجازات کنیم تا بدانند که آینده ای در سرزمین اسرائیل ندارند!!

این خاخام صهیونیست در مقاله خود که تحت عنوان «تعامل با متوحشین» (منظورش فلسطینیان است) منتشر شده، نوشت: باید مقامات اسرائیلی دستور دهند که هیچ فرد مسلمانی حداقل تا شش ماه دیگر اجازه ورود به مسجد الأقصی را نداشته باشد.

او همچنین افزود: در حال حاضر جنگ واقعی میان اسرائیلی ها با اعراب مقیم اسرائیل وجود دارد. دشمن اصلی و واقعی اعراب مقیم اسرائیل هستند لذا باید برای نابود کردن آنها تلاش کنیم!

خاخام «استیون بروزانسکی» در پایان مقاله خود پیشنهاد داد که اسرائیل همه حقوق مدنی و بشری را زیر پا بگذارد و اعراب را از اسرائیل اخراج کند و خانه هایشان را با خاک یکسان نماید حتی اگر هم یک سنگ کوچک پرتاب کرده باشد. جلوی رسانه های آنها نیز باید گرفته شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران