دیدبان

اشتباه اصلاح‌طلبان قطع ارتباط با رأس نظام بود

اشتباه اصلاح‌طلبان قطع ارتباط با رأس نظام بود

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، رسول منتجب‌نیا در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: یکی از اشتباهات اصلاح‌طلبان قطع‌ شدن ارتباط اصلاح‌طلبان با مسئولان ارشد نظام بود، اصلاح‌طلبان شاخص امروز باید از گذشته درس گرفته و اجازه ندهند کسی یا جریانی میان آنان و سران نظام قرار بگیرد. به معنای دیگر، عدم ارتباط مستمر میان اصلاح‌طلبان و سران نظام بهانه را برای سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان فراهم می‌کند. بنابراین باید از اشتباه گذشته درس گرفت و این ارتباط را نباید قطع کرد یا به فراموشی سپرد.

وی گفت: بعد از تندروی‌هایی که عده خاصی از فعالان سیاسی در دوره اصلاحات و بعد از سال ۸۸ انجام دادند رابطه ساختاری اصلاح‌طلبان با سران نظام دچار مشکل شد، اکنون زمان آن فرا رسیده است که اصلاح‌طلبان ارتباط ساختاری خود را با سران نظام بهبود ببخشند.

یادآور می‌شود ابتنای ادعای اصلاح‌طلبی بر انجام اصلاح در درون نظام و با وفاداری به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی بود اما جریان مسلط در جبهه اصلاحات که مدیریت و مرکزیت این جریان را نیز به عهده داشت، در عمل با گروهک‌های ضدانقلاب و نفاق قدیم همراه شد و به ساختارشکنی در دولت و مجلس اصلاحات پرداخت. دامن زدن به تشنج و سیاسی‌کاری، قفل کردن امور حاکمیتی، ایجاد تقابل با اصل نظام، تهدید به استعفا و خروج از حاکمیت، برپایی تحصن در مجلس و نهایتا تحریک به آشوب خیابانی که یک‌بار در تیرماه ۷۸ کلید زده شد و بار دوم با ادعای خیانت‌آلود تقلب و دستکاری نظام در امانت رأی مردم در سال ۸۸ آغاز شد، همگی ثابت کرد طیف غالب در این جبهه از ادعای اصلاح‌طلبی صرفا به عنوان یک پوشش جهت ارتکاب خیانت‌های بزرگ در راستای غلبه ایجاد اشرافیت‌ سیاسی و دیکتاتوری هم آهنگ با آمریکا و غرب استفاده می‌کند.

با این اوصاف، اعلام برائت اصلاح‌طلبان از جریان جفاکار و خائن مورد اشاره شرط اول هر نوع جلب اعتماد نظام است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن