دیدبان

توجیه عجیب آل‌خلیفه برای حمله به منزل شیخ عیسی قاسم

توجیه عجیب آل‌خلیفه برای حمله به منزل شیخ عیسی قاسم

به گزارش دیدبان به نقل از رسا ، در پی اعتراض‌های گسترده مردم بحرین در واکنش به حمله نیروهای رژیم منامه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور، وزارت کشور رژیم آل‌خلیفه ادعا کرد که نیروهای این رژیم در جستجوی یکی از افراد تحت تعقیب در ارتباط با انفجار اتوبوس در منطقه البدیع در 20 نوامبر بودند.

این وزارتخانه همچنین برای توجیه ورود غیرقانونی نیروهای امنیتی به منزل شیخ عیسی قاسم، ادعا کرد که این نیروها قبل از ورود به منزل از ساکنان آن اجازه گرفتند.

با این حال در بیانیه وزارت امور داخلی رژیم آل‌خلیفه، به منزل مذکور و اینکه چه کسی صاحب آن است اشاره‌ای نشده است.

نیروهای رژیم آل‌خلیفه بامداد امروز به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم حمله کردند.

تصاویر منتشر شده از این حمله بیانگر آن است که نیروهای آل‌خلیفه به بهانه بازرسی، خسارت‌های بسیاری را به وسایل منزل رهبر شیعیان بحرین وارد کرده‌اند.

جمعیت الوفاق بحرین هم در پی این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد ده‌ها تن از نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سلاح به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم یورش بردند و به تخریب وسایل منزل ایشان پرداختند.

جمعیت الوفاق، رژیم آل‌خلیفه را مسؤول این اقدام خطرناک دانست و آن را اقدامی ماجراجویانه و حساب نشده توصیف کرد.

انجمن حقوق بشر بحرین هم حمله نیروهای آل‌خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را به هدف گرفتن انتقام شکست انتخابات اخیر دانست.

جمعیت‌ها و احزاب و گروه‌های مختلف بحرینی و حوزه علمیه این کشور هم حمله نیروهای آل‌خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را اقدامی وحشیانه توصیف کردند، که موجب ضربه زدن به امنیت این کشور می‌شود.

این دومین حمله نیروهای رژیم آل‌خلیفه به منزل این عالم سرشناس بحرینی است.

سال گذشته نیروهای آل‌خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر الدراز (غرب منامه) خسارت‌هایی را به منزل ایشان وارد کردند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن