دیدبان

حمله خواهرزاده «رضا میرپنج» به عامل موساد!

حمله خواهرزاده «رضا میرپنج» به عامل موساد!

به گزارش دیدبان به نقل از امپراتوری دروغ ، این ضدانقلاب که از سرمایه‌گذاران اصلی و مرد پشت‌پرده شبکه‌های ماهواره‌ای ضدفرهنگی و ضدانقلاب «من و تو» و «رها» است، فردی است که ارتباط نزدیکی با محافل صهیونیستی و عناصر فرقه ضاله بهائیت دارد. جهانشاهی دارای تابعیت اسرائیلی است و با گذرنامه فرانسوی در کشورهای مختلف تردد می‌کند. همچنین وی ارتباط نزدیکی به خاندان منحوس پهلوی کرد.

«امیرحسین جهانشاهی» که در جریان حواشی اخیر توافق‌نامه همکاری بین دو باشگاه فوتبال پرسپولیس ایران و رئال مادرید اسپانیا نام وی دوباره شنیده شد، بدون اشاره به ارتباط خود با مسئولان رژیم صهیونیستی و خیانت‌های متعدد به ملت ایران، مدعی شد که در ۳۵ سال اخیر در تبعید بوده است!

حال، مه‌لقا فخرآور ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم پاریس و خواهر «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب همکاری سازمان سیا و موساد، و خواهرزاده «رضا خان میرپنج»، در صفحه فیسبوک خود با حمله به جهانشاهی به دلیل سخنان اخیر وی مبنی برای بازگشت قریب‌الوقوع به ایران، از فاجعه‌ای بزرگ خبر داد و نوشت: “دست اشخاصی که به رضا پهلوی (ربع پهلوی) در حال حاضر چسبیده‌اند را این آقا تو دست‌های آقای پهلوی گذاشتند!”

خواهرزاده «رضا میرپنج»، «امیرحسین جهانشاهی» را عامل جمهوری اسلامی‌نامید و نتیجه گرفت که وی عوامل مرتبط با جمهوری اسلامی‌را در اطراف ربع پهلوی قرار داده است(!) مه‌لقا فخرآور همچنین جهانشاهی را متهم کرد که بخواطر پول می‌خواهد مبارزه در راه آزادی(!) با جمهوری اسلامی‌را رها کند.

خواهرزاده «رضا میرپنج» نمی‌داند که اکثر افراد ضدانقلاب و مدعی مبارزه با جمهوری اسلامی‌برای کسب کسب ثروت و کاسبی به این شغل روی آورده‌اند.


مه‌لقا-فخرآور---جهانشاهی

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن