دیدبان

تصمیم کشورهای عربی برای به رسمیت شناختن اسرائیل!

تصمیم کشورهای عربی برای به رسمیت شناختن اسرائیل!

دیدبان: "خالد بطش" یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین از تصمیمات برخی کشورهای عربی برای به رسمیت شناختن کشور "اسرائیل" در منطقه پرده برداشت.

به گزارش افکارنیوز؛ بطش در اظهارات ویژه ای به روزنامه "الاستقلال" خاطر نشان ساخت کشورهای عربی در منطقه تصمیم گرفتند که کشور "اسرائیل" را به رسمیت بشناسند و در حال حاضر تفاهماتی پیرامون این مساله میان کشور های عربی و "اسرائیل" برقرار است. به گفته وی، بسیاری از کشورهای عربی در برابر جنگ اخیر علیه غزه سکوت کردند و همین کشور ها امروز دربرابر حوادث در داخل شهر مقدس و تعدی های روزانه دشمن صهیونیستی به مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطینیان نیز سکوت را انتخاب کردند. بطش در ادامه تاکید کرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی در سرزمین ما باقی است، مقاومت فلسطین نیز در این سرزمین پایدار خواهد ماند.

شیخ "رائد صلاح" رئیس جنبش اسلامی در داخل زمین های اشغالی فلسطین به نوبه خود خاطر نشان ساخت برخی کشورهای عربی ما را جهت ساکت ماندن در برابر تعدی های مداوم شهرک نشینان به مسجد مبارک اقصی، تحت فشار قرار می دهند. به گفته وی، برخی از نمایندگان کشورهای عربی نیز به ما گفتند که از تعدی های صهیونیست ها به مسجد و مقدسات فلسطین چشم پوشی کنیم، اما ما با این پیشنهاد مخالفت کردیم. رائد صلاح تاکید کرد اکنون نه زمان و نه مکان مناسبی برای وجود دشمن صهیونیستی در قدس و اقصی است و موضع واضح ما این است که به این دشمن اجازه ورود به داخل مسجد مبارک را نخواهیم داد و این موضع همیشگی ما خواهد ماند. رئیس جنبش اسلامی در ادامه اشاره کرد این اطراف عربی با دشمن صهیونیستی، هماهنگی امنیتی برقرار کرده اند و دشمن صهیونیستی به نوبه خود سعی دارد آرامش اوضاع در قدس را به جهان وانمود کند، اما در عین حال به شهرک نشینان می گوید که مسجد مبارک اقصی برای آن هاست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن