دیدبان

پیکر والده شهید عباس بابایی در قزوین تشییع شد

پیکر والده شهید عباس بابایی در قزوین تشییع شد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، با حضور رئیس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده، فرمانده نیروی هوایی کشور، دادستان قزوین، فرماندار قزوین، فرماندار البرز، سردارمیرحیدری فرمانده انتظامی، سردار شاهرخی فرمانده سپاه، امیر شهری ، فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین پیکر والده شهید عباس بابایی در قزوین تشییع شد.

در این مراسم مسئولان استان و جمعی از مردم ولایتمدار قزوین نیز حضور دارند و نماز ظهر و عصر نیز به امامت حجت الاسلام آل هاشم رئیس عقیدتی ارتش جمهوری اسلای ایران اقامه شده و پس از آن پیکر مادر بزرگوار شهید عباس بابایی در قطعه والدین شهدای قزوین به خاک سپرده شد.

در این مراسم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در بیاناتی از مسئولان کشوری و لشگری، و مردم ولایتمدار قزوین که در پیام‌هایی درگذشت بانو فاطمه خوئینی را تسلیت گفته و کسانی که در مراسم تدفین این بانو شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

صدیقه حکمت در این مراسم اظهار کرد: گرچه از دست دادن عزیز طاقت فرسا است ولی انسانی که عزیز خود را از دست می‌دهد باید صبر پیشه کرده و این موضوع را بداند که همه از خاک هستیم و به خاک برمی‌گردیم.

همسر شهید بابایی از مادر این شهید خواست تا سلام او را به عباس، این دلاور مرد غیور سرزمین ایران برساند و شفیع آنها در درگاه خداوند متعال باشد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن