دیدبان

قاچاق سوخت توسط نیروگاه‌ها

قاچاق سوخت توسط نیروگاه‌ها

به گزارش دیدبان به نقل از میزان ، بیژن حاج محمدرضا در خصوص روند عرضه بنزین آزاد و سهمیه‌ای در جایگاه‌های سوخت اعلام کرد: هم اکنون ۳۵ درصد از فرآورده‌های نفتی به صورت آزاد در جایگاه‌های سوخت به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور، در ادامه با اشاره به افزایش قاچاق سوخت در کشور اعلام کرد: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت در کشور وجود دارد که میزان بنزین عرضه شده در این جایگاه ها مشخص است.

نیروگاه‌ها سوخت قاچاق می‌کنند
حاج محمدرضا در بخش دیگری با رفع اتهام از جایگاهداران سوخت در خصوص قاچاق بنزین و گازوییل تاکید کرد: طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم مشخص شد هم اکنون قاچاق سوخت از سوی نیروگاه‌های کشور انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان این که میانگین ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی در جایگاه های سوخت کشور، ۵۰۰ میلیون لیتر است اعلام کرد: روند عرضه کماکان ادامه دارد و دستورالعملی در خصوص توقف عرضه صادر نشده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور، همچنین در خصوص میزان مصرف بنزین از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: میزان مصرف بنزین از ابتدای سال جاری تاکنون میانگین ۱۰ درصد افزایش یافته است. به طوری که میانگین مصرف بنزین از ۶۴ میلیون لیتر به ۷۰ میلیون لیتر در روز افزایش یافته است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن