دیدبان

آگهی تبلیغاتی سایت استانداری یزد برای خاتمی!

آگهی تبلیغاتی سایت استانداری یزد برای خاتمی!

به گزارش دیدبان به نقل از رویش، سایت رسمی استانداری یزد خبر اول خود را به خبری عجیب اختصاص داده و با افتخار اعلام کرده که استاندار یزد با حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد خاتمی! دیدار داشته و گزارش کار داده است!

اگر از آب و تابی که سایت رسمی استانداری یزد برای این خبر و این دیدار داده است، بگذریم، نکاتی قابل ذکر است.

واقعا جایگاه این حضرت حجت الاسلام والمسلمین، برای حل مشکل استان یزد دقیقا کجاست؟ به عبارتی وی چه مسئولیت اجرایی دارد که استاندار یزد در مورد حل مشکل آب از خاتمی مساعدت خواسته است! برای یادآوری نحوه مدیریت خاتمی در موضوع آب باید بگوئیم که بسیاری از مشکلات کنونی در خصوص آب بر می گردد به طرح های بدون پشتوانه و کارشناسی نشده زمان ریاست جمهوری وی. پس اگر قرار است این حضرت حجت الاسلام کمکی هم به استان یزد بکنند، قطعا در این حوزه نیست!

در حالی که هنوز مدت زیادی از سخنان دکتر روحانی در مورد بخشش مقصرین و حر شدن برخی افراد، نگذشته است، حال چه شده است که استاندار همین رئیس جمهور به دیدار کسی شتافته که مقصر بودنش در فتنه 88  مبرهن است. استاندار یزد با کسی دیدار کرده که هنوز از مردم ایران برای اشتباهاتش عذرخواهی نکرده و تا عذرخواهی نکند « حر » نخواهد شد!

از طرفی باید به خاتمی هم هشدار داد که چرا با این دست اقدامات فشار عمومی و سیاسی را بر دولت اعتدال افزایش می دهد؟ چرا که بسیاری از مشکلات امروز ریشه در رفتارهای سیاسی برخی اصلاح طلبان نسبت دولت دارد!

حافظه تاریخی مردم و خواص سیاسی انقلابی با چنین اقداماتی قابل پاک شدن نیست. رئیس جمهور اسبق به سراغ پشت صحنه تمام فیلم ها هم که برود و با تمام هنرمندان هم که عکس یادگاری بگیرد، در دفتر تمام استانداران دولت اعتدال هم که بنشیند و درباره مسائل استانی و شهری و کشوری حرف بزند؛ یکی از مقصران اصلی فتنه 88 است که هنوز هم حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده است. لذا این نمایش های رسانه ای کمکی به بازگشت ایشان به عرصه قدرت، در نظامی که در حق آن مرتکب بی مرامی شده است، نخواهد کرد.

alt

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن