دیدبان

مجلس مخالف گزینه جدید رئیس جمهور است

مجلس مخالف گزینه جدید رئیس جمهور است

به گزارش دیدبان به نقل از افکار، حجت الاسلام محمد تقی رهبر امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با افکارنیوز در خصوص اظهارات اخیر ترکان مبنی بر اینکه قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه سبزی و آبگوشت نداریم گفت: برخی افراد تعبیراتی از این قبیل، در برخی مواقع انجام می دهند که ادبیات خوبی نیست.

وی افزود: ایران در حال حاضر در دنیا به پیشرفت های علمی بسیاری دست یافته است و دانشمندان ما به پیشرفت های خوبی رسیده اند و و حتی دشمن از پیشرفتهای ما به وحشت افتاده چرا باید مطالبی بیان شود و یا ادبیات اینچنینی صحبت کنند.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به معرفی گزینه جدید پیشنهادی برای وزارت علوم بیان داشت: وقتی نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس ارائه شد صدای اعتراض مجلس و نمایندگان بلند بود و این نشانه مخالفت مجلس با گزینه جدید رییس جمهور است.

رهبر تصریح کرد: آقای روحانی شما فرد خوب، متعهد و مورد احترام رهبر معظم انقلاب هستید، آیا انتخاب افراد تنها باید در یک جناح بچرخد، آقای روحانی باید خود را از جناح بیرون بکشد، افرادی هستند که آزادانه به ایشان مشورت بدهند و افراد خوب و با سابقه روشن را معرفی کنند؛ وزارت اطلاعات نیز در این باره باید بی طرفانه عمل کند و بگوید که چه افرادی در فتنه ۸۸ حضور داشتند.

حجت‌الاسلام رهبر با مهم دانستن جایگاه دانشگاه‌ها در کشور گفت: وزارت علوم باید به فردی دلسوز و رنج کشیده سپرده شود، یعنی از میانه مردم با فکر و اندیشه اسلامی و حساس نسبت به مسائل دین برخاسته باشد، تجربه داشته باشد، جناح گرایی نباشد چرا که مشکل ایجاد می‌شود.

وی افزود: متأسفانه مقداری فعالیت و کارهای طیف اصلاح طلب در کارهای آقای روحانی بیشتر است و این راه و روش‌ها منجر به برخی مسائل می‌شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن