دیدبان
عباسعلی کدخدایی:

هجمه‌ به آیت‌الله جنتی بخاطر پایداری در مقابل زیاده‌خواهی‌هاست

هجمه‌ به آیت‌الله جنتی بخاطر پایداری در مقابل زیاده‌خواهی‌هاست

دیدبان: عباسعلی کدخدایی مشاور عالی دبیر شورای نگهبان در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به این پرسش که علت هجمه‌های رسانه‌های خارجی به آیت‌الله جنتی درباره اظهارنظرش در خصوص حکم سران فتنه چیست؟ اظهار داشت: اگر ما مدعی آزادی هستیم، هر کس می‌تواند نظر خود را اعلام کند و به عنوان شهروند این نظر قابل بیان است. 

وی ادامه داد: حالا آیت‌الله جنتی نظری را مطرح کردند و اگر کسی این نظر را قبول ندارد، می‌تواند استدلال کند، ضرورتی ندارد هجمه وارد کنند.

مشاور عالی دبیر شورای نگهبان افزود: به نظر من ریشه‌های هجمه به آیت‌الله جنتی ناشی از مقاومت وی در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب و پایداری وی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها است. 

کدخدایی با بیان اینکه ریشه‌های هجمه به آیت‌الله جنتی را باید در مواردی که عنوان کردند، پیدا کرد، تصریح کرد: آیت‌الله جنتی نظری را ارائه داد و این نظر درباره سران فتنه در جامعه مطرح است و نظام جمهوری اسلامی در برخورد با اتفاقات از جمله فتنه 88 با کسی شوخی نداشته و اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است و تا زمانی که آن اقدامات لغو نشده، معتبر هستند و باید ادامه پیدا کنند. 

وی با اشاره به اینکه افراد، نظرهای مختلفی را در مورد حکم سران فتنه می‌دهند، ادامه داد: هر روز مشاهده می‌کنیم که برخی از افراد که دارای سمت‌هایی هستند، دیدگاه‌های مخالفی را مطرح می‌کنند اما هجمه‌ای نسبت به آنها صورت نمی‌گیرد بنابراین، این موضوع نشان‌دهنده این است که آیت‌الله جنتی به عنوان فرد مقاوم در نظام ما و کسی که ایستادگی‌اش زبانزد خاص و عام است مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن