دیدبان

واکنش مریم رجوی به مذاکرات هسته ای

واکنش مریم رجوی به مذاکرات هسته ای

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، مریم قجر عضدانلو ابریشمچی (رجوی) که با وجود سوابق تروریستی در پاریس اقامت دارد، مدعی شده «رژیم ایران همچنان به فکر تولید سلاح هسته‌ای است و بر آن اصرار می‌کند. آنها مطمئن‌ترین راه حفظ رژیم را دستیابی به سلاح هسته‌ای می‌دانند.»
وی همچنین می‌گوید: یکی از عواملی که سبب گستاخی رژیم شده، عقب‌نشینی‌های پی‌درپی کشورهای غربی در برابر ایران است. در نتیجه این عقب‌نشینی‌ها، ایران با گستاخی به دنبال پیشبرد برنامه هسته‌ای خود است.
وی همچنین مدعی شد ایران به صدور تروریسم و نقض حقوق بشر می‌پردازد.
سازمان تروریستی منافقین به مرور زمان از شعارهای ضد امپریالیستی به مزدوری سازمان سیا و حتی استخبارات رژیم صدام رسید. مسعود رجوی که چند سال است گم و گور شده به تدریج این سازمان بسته را تبدیل به حرمسرای خود نمود و این کار را با همسر ابریشمچی (مریم قجر عضدانلو) آغاز کرد. عضدانلو سپس تبدیل به دلال جنایت‌های ضد اخلاقی مسعود رجوی شد.
سازمان منافقین در طول عمر منحوس خود قریب ۱۷ هزار شهروند ایرانی را در عملیات مختلف تروریستی به شهادت رساند و از این جهت اشک تمساح خانم قجر عضدانلو برای تروریسم و تسلیحات کشتار جمعی طنزی بی‌مایه به نظر می‌رسد؛ به ویژه اینکه همین سازمان در رژیم صدام جنایت‌های تروریستی خود را علیه کردها و شیعیان عراق توسعه داد و سپس در جنگ سوریه در کنار تروریست‌ها به عنوان مزدور اجاره‌ای وارد صحنه شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن