دیدبان

وقتی افراطیون برای جامعه روحانیت دبیر تعیین می‌کنند!

وقتی افراطیون برای جامعه روحانیت دبیر تعیین می‌کنند!

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، در حالی که چند سالی است هاشمی، ناطق و روحانی به دلایل مختلف از جامعه روحانیت کناره‌گیری کرده و در جلسات این جامعه حضور نداشته اند روزنامه‌های اصلاح‌طلب با فضاسازی و تبدیل آرزو به خبر، سعی می‌کنند از جانب خود جایگزینی آیت‌الله مهدوی‌کنی را که با فتنه‌گران مرزبندی قاطع و صریح داشت، به این گروه واگذار کنند.
در این زمینه روزنامه اعتماد احتمال دبیرکلی ناطق را که سالهاست در جامعه روحانیت حضور ندارد پیش کشیده است. همین طیف نشریات زنجیره‌ای مدتهاست از ائتلاف افراطیون مدعی اصلاحات و افرادی چون ناطق در انتخابات مجلس آینده سخن می‌گویند هر چند که به نظر می‌رسد این فضاسازی‌ها بیشتر برای ایجاد انشقاق در میان اصولگرایان است. افراطیون مدعی اصلاحات در جریان ریاست ناطق‌نوری بر مجلس پنجم در تجمعات ضد مجلس خود شعار می‌دادند «ناطق نوری نمی‌خوایم- مجلس زوری نمی‌خوایم.»
در هر صورت با عنایت به مرزبندی صریح اکثریت قریب به اتفاق اعضای جامعه روحانیت با فتنه‌گران منطقاً به چهره‌ای در رأس این تشکیلات مهم قرار می‌گیرد که مانند آیت‌الله مهدوی کنی (ره) بر سر صیانت از اصول انقلاب و نظام در مقابل ساختارشکنان، مصمم و ثابت قدم باشد. هم‌اکنون آیت‌الله موحدی‌کرمانی جامعه روحانیت را به عنوان سرپرست اداره می‌کند.
یادآور می‌شود طیف افراطی مدعی اصلاحات تلاش مشابهی را نیز برای ریاست مجلس خبرگان کلید زدند که با واکنش قاطع اعضای این مجلس مواجه شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن