دیدبان

بی‌توجهی به شئونات دینی در نمایشگاه مطبوعات

بی‌توجهی به شئونات دینی در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، دومین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی صبح امروز برگزار شد.
دومین روز از نمایشگاه کار خود را آغاز کرده که همچنان برخی از غرفه‌ها در حال آماده کردن فضاهای داخلی خود برای مهمانان هستند.
تعدادی از بازدیدکنندگان با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از نحوه چینش غرفه‌ها گلایه داشته و انتقاداتی را نسبت به مسئولان برگزارکننده نمایشگاه داشته‌اند.
عدم پخش اذان ظهر و عصر در نمایشگاه مطبوعات
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی متاسفانه نتوانسته است نظر علاقمندان و بازدیدکنندگان را تا این لحظه درک کنند چراکه علی‌رغم اینکه به لحظات اذان ظهر و عصر نزدیک شدیم صدای اذان در محیط نمایشگاه پخش نشد و همین موضوع موجب گلایه بسیاری از بازدیدکنندگان و غرفه‌داران شد.
حضور مهمانان و بازدیدکنندگان در دومین روز از نمایشگاه نیز بسیار قابل تامل است چراکه تعداد کمی در نمایشگاه حضور پیدا کردند.
بی‌توجهی به شئونات دینی در نمایشگاه مطبوعات
سرپرست خبرگزاری حوزه علمیه استان تهران با انتقاد از اینکه شئون اسلامی توسط برخی غرفه‌داران در نمایشگاه مطبوعات رعایت نمی‌شود، گفت: فضایی که برای خبرگزاری‌های مذهبی و دینی در نظر گرفته شده فضای بسیار نامناسبی است.
حسین شاملو در حاشیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات با تأخیر یک ساله شائبه‌هایی ایجاد کرد، اظهار داشت: برگزاری بیستمین دوره از نمایشگاه مطبوعات با چنین شرایطی بیانگر این است که برنامه‌ریزی مدون در خصوص آن از سوی دستگاه‌های متولی صورت نگرفته بود چرا که اگر برنامه‌ها مدون بود شاهد اجرای مطلوب آن بودیم.
سرپرست خبرگزاری حوزه علمیه استان تهران در ادامه افزود: در روزهای ابتدایی نمایشگاه با ناهماهنگی‌هایی مواجه شدیم به طوری که بسیاری از غرفه‌ها در همان روزها آماده نبودند.
وی با تاکید بر جایگاه و شأن رسانه‌ها گفت: باید توجه ویژه‌ای به جایگاه و شأن رسانه‌ها شود اما در نمایشگاه بیستم مطبوعات به این مهم توجه چندانی نشد.
شاملو با تاکید بر رعایت معیارهای ارزشی توسط غرفه‌ها گفت: متأسفانه برخی غرفه‌داران مقید به رعایت شئون و حجاب اسلامی نیستند و پوشش مناسبی ندارند البته این امر در برخی دیگر از نمایشگاه‌های دیگر نیز مشاهده شده است.
سرپرست خبرگزاری حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه نمایشگاه بیستم مطبوعات به لحاظ ارزشی مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: فضایی که برای خبرگزاری‌های مذهبی و دینی در نظر گرفته شده فضای بسیار نامناسبی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن