دیدبان

گفت‌وگوی عباس با نبیل العربی درباره قدس

گفت‌وگوی عباس با نبیل العربی درباره قدس

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، خبرگزاری«الشرق الاوسط» مصر خبرداد ؛ «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب گفت‌وگوی تلفنی انجام داد.
محور این گفت‌وگوی تلفنی که عصر پنجشنبه صورت گرفت، اوضاع قدس در سایه افزایش تجاوز اسرائیل به مسجد الاقصی و ملت فلسطین و نیز مراجعه طرف فلسطینی به شورای امنیت سازمان ملل برای درخواست جهت پایان دادن به اشغالگری بود.
از سوی دیگر، محمود عباس، عصر دیروز در رام‌الله با هیئت اتحادیه‌های مردمی فلسطین و شماری از شخصیت‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین دیدار کرد.
عباس در این دیدار بر اهمیت نقش اتحادیه‌ها در حمایت از اقدام رهبری فلسطین در مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل جهت پایان دادن به اشغال‌گری‌های اسرائیل و تاسیس دولت مستقل فلسطین در سقف زمانی مشخص، تأکید کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: این اتحادیه‌ها از طریق طرح مسئله فلسطین در مقابل اتحادیه‌های عربی و بین‌المللی در راستای جلب حمایت بین المللی از درخواست‌های مشروع (ملت فلسطین) فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به جدی بودن تهدیدها علیه شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی، تأکید کرد ملت فلسطین در سرزمین خودشان ثابت قدم خواهند ماند و مشکلات (...) هر اندازه هم که باشد آن را ترک نخواهند کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن