دیدبان

آمریکایی‌ها باید جام زهر را بنوشند

آمریکایی‌ها باید جام زهر را بنوشند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، سید‌ محمد‌حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره و کسب اکثریت مجلس سنا و تاثیرات آن بر سیاست خارجی ایالات متحده گفت: نتیجه انتخابات مجلس سنا قابل پیش‌بینی بود که جمهوریخواهان اکثریت کرسی‌ها را به دست بیاورند، اما این تغییر آرایش سیاسی تاثیری بر مذاکرات هسته‌ای نخواهد داشت.
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ افزود: تغییر آرایش سیاسی در سنا تاثیری بر مذاکرات هسته‌ای نخواهد گذاشت، زیرا مذاکرات چارچوب مشخصی دارد و طبق همین چارچوب ادامه پیدا خواهد کرد.
نقوی حسینی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید تصمیم دشواری را بگیرند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران می‌داند که با توجه به اعمال نفوذ صهیونیست‌ها در سیاست داخلی و خارجی در ایالات متحده، تصمیم‌گیری برای دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی سخت است، ولی این بار آنها باید جام زهر را بنوشند.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و آن را رعایت کنند و اگر آنها قدرت اتخاذ این تصمیم را داشته باشند، ما به توافق نهایی خواهیم رسید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند زیاده‌طلبی‌های خود را ادامه دهند و حقوق ملت ایران را نادیده بگیرند، امیدی به نتیجه مذاکرات نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن