دیدبان

اسیدپاشی یا سمپاشی سیاسی؟!

اسیدپاشی یا سمپاشی سیاسی؟!

به‌گزارش دیدبان به نقل از وطن امروز ، طبعا اینگونه رفتارهای غیراسلامی کمترین ارتباطی با اصول اسلامی نمی‌تواند داشته باشد. به‌طور عام و خاص از نظر اسلام اینگونه وقایع جنایت محسوب شده و ذاتا مذموم و صراحتا حرام است.
براساس اصول و مبانی نظام اخلاق اسلامی و مبتنی بر الزامات جامعه دینی، پایبندی به ارزش‌های انسانی و رعایت حق حیات دیگران امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
براساس رافت الهی و در چارچوب پایه‌های مستدل اخلاق اسلامی و متاثر از عقل دینی، گوهر ذاتی نفس انسان از چنان جایگاه متعالی برخوردار است که به سادگی نمی‌توان از جرم مشهود اسیدپاشی گذر کرد و طبعا هیچ انسان معتقد به اسلام نمی‌تواند بر این رفتار ددمنشانه صحه گذارد.
به‌طور واضح طرح گسترده و رسانه‌ای ادعای واهی ارتباط داشتن این عمل شنیع با جریانات اصیل مذهبی یا دامن زدن شبکه‌ای به این دروغ بزرگ از عمق توطئه‌های سازمان یافته دشمنان نظام علیه دیانت و معنویت حکایت دارد.
ملاحظه ورود آشکار رسانه‌های غربی و اپوزیسیون خارج‌نشین به مساله اسیدپاشی در اصفهان و بزرگ‌نمایی موضوعی که هنوز ابعاد قضایی- امنیتی آن روشن نیست مؤید توطئه‌آمیز بودن این حرکت سیاه است. وجود قرائنی دال بر حضور عوامل وابسته به منافقین در بطن حادثه یادشده نیز فی‌نفسه احتمال تروریستی بودن این اقدام را به سهولت به ذهن متبادر می‌سازد.
تحلیل وقایع، واکنش‌ها و مواضع گروه‌های مختلف سیاسی طی ۲ هفته گذشته در قبال حادثه اسیدپاشی در اصفهان به‌خوبی نشان می‌دهد جریان آمریکایی اصلاح‌طلب کوشش دارد از کوچک‌ترین حوادث کشور سوءاستفاده کرده و با ایجاد بحران‌های کاذب و ساختگی به حیات سیاه سیاسی خویش ادامه دهد.
بی‌شک موج‌سواری سیاسی در سایه سوءاستفاده از احساسات عده‌ای ناآگاه و کشاندن جمعی انگشت‌شمار به کف خیابان‌ها یکی از ترفند‌های نخ‌نمای این طیف ورشکسته سیاسی است.
در این میان نمی‌توان از تلاش‌های سازمان‌یافته فمینیست‌های وطنی در دروغ‌پردازی‌های ریز و درشت برای تهییج افکار عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی چشم‌پوشی کرد. جالب آنکه این طیف منحط تا دیروز در مقابل احکام جزایی صادره از سوی قوه قضائیه برای اسیدپاشان حرفه‌ای بشدت موضع‌گیری کرده و قصاص عاملان اسیدپاشی را غیرانسانی می‌نامیدند اما امروز با توسل به دروغ بزرگ عدم برخورد نظام اسلامی با یک اسیدپاشی مشکوک و پرابهام، فراخوان عمومی برای حضور اعتراضی در شهرهای مختلف ایران صادر می‌کنند.
از سوی دیگر همزمانی جنایت اسیدپاشی در اصفهان با بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی مؤید آن است که این حرکت سازمان‌یافته قطعا از سوی دشمنان نظام اسلامی و برای تحت تأثیر قرار دادن این طرح و ارائه چهره‌ای مخدوش از موضوعاتی مانند عفاف و حجاب طراحی و گام به گام به مرحله اجرا گذاشته شده است.
ایجاد خشم عمومی نسبت به طرح امر به معروف و نهی از منکر، القای وجود ناامنی اجتماعی در کشور، فضاسازی سیاسی برای سیاه‌نمایی بین‌المللی، فراهم کردن شرایطی ایده‌آل برای اثربخشی دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های غربی علیه ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و به‌طور مشخص تبلیغ سکولاریسم و بازاحیای شعار جدایی دین از سیاست بخش عمده‌ای از اهداف پنهان شایعه‌پردازان بدنام را طی ۲ هفته گذشته به‌طور اختصاصی شکل می‌دهد.
غیرقابل کتمان است در شرایط فعلی که بیشتر کشورهای همسایه ایران به دلیل توطئه غربی‌ها از ناامنی دامنه‌داری رنج می‌برند، کشور مقتدر ایران اسلامی با وجود جمیع اقدامات پنهان دشمنان نظام از ثبات کامل سیاسی و امنیت ملی غرورآمیزی برخوردار است.
جریان‌سازان وابسته به غرب کوشش داشتند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای- اینترنتی وجود یک فضای ناامن اجتماعی– سیاسی را در ایران القا کرده و در نهایت با برافروختن آتش تفرقه و دودستگی در کشور چهره نظام را عملا مخدوش کنند. به‌طور روشن نسبت دادن رفتار منحط اسیدپاشی به مدافعان ارزش‌های اصیل اسلامی از دسیسه‌های پنهان مخالفان نظام و عینا بخشی از لایه‌های نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.
در خاتمه لازم به اشاره است به‌طور مشخص پرداختن احساسی به موضوع اسیدپاشی تنها دستاویزی برای هجمه علیه فرهنگ اصیل اسلامی و اصول متعالی انقلاب اسلامی است. به‌یقین دشمن کوشش دارد موجبات بروز شکاف سیاسی در کشور را رقم زده و با میدان‌داری عوامل ضدانقلاب، فمینیست‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای به اهداف شوم خود دست یابد. در این میان سرعت عمل و قاطعیت دستگاه‌های امنیتی– قضایی و عمل دولت روحانی به تکالیف مقرر قانونی می‌تواند در کوتاه‌مدت دشمن را همچون گذشته در رسیدن به اهداف شوم مأیوس و ناکام گذارد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن