دیدبان

حمد شفا برای خادم هیئت میثاق با شهدا

حمد شفا برای خادم هیئت میثاق با شهدا

به گزارش دیدبان به نقل از فرهنگ، حاج میثم مطیعی در مراسم شب چهارم این هیئت از عزاداران حسینی درخواست نموده است تا برای شفای خادم اهل بیت هیئت میثاق با شهدا که در کما به سر می برد، حمد شفا قرائت نمایند.

در این مراسم که با حضور پدر و مادر این خادم اهل بیت برگزار شد، عزاداران حسینی در شب چهارم محرم برای شفای ایشان دست به دعا برداشته و از خداوند منان تقاضای شفای عاجل ایشان را کردند.

لازم به ذکر است، در سومین شب مراسم عزاداری شیدالشهداء(ع) در دانشگاه امام صادق(ع) چهار نفر از خادمان هیئت دچار حادثه شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه یک نفر بصورت سرپایی مداوا و مرخص شد و دو نفر دیگر در بیمارستان بستری شدند. وحید معین و جواد طائی هر دو از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و خادمان هیئت میثاق با شهدا دچار حادثه شدند. گفته می شود حال عمومی وحید معین مساعد می باشد ولی جواد طائی همچنان در سطح هوشیاری پایین و در کما بسر می برد.
 
این حادثه در هنگام برگزاری مراسم هیئت و زمانی اتفاق افتاد که جواد طائی برای نصب کتیبه ها و پرچم ها بروی اسپیس ها رفته بود و به دلیل اتصالی سیم های برق دچار برق گرفتگی شد و بلافاصله به بیمارستان بهمن منتقل شد.

مرتبط‌ها

شیطان به چه کسی کار ندارد؟

عکس/علامه جعفری و شاگرد ژاپنی اش

آیت الله بهجت: خاک بر سر شیعه!

مرحوم دولابی:بزرگ خانه، اگر تکان نخورد خانه محفوظ‌تر است!

حدیث/ سخن امیرالمومنین(ع) درباره فایده نگاه به سبزه زار

هرکس فکر می‌کند ظلم با گفتگو کنار می‌رود، آدم ساده‌ای است