دیدبان

نیروهای پیشمرگه در دروازه‌های کوبانی

نیروهای پیشمرگه در دروازه‌های کوبانی

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیات ضد تروریست ها در حلب و حومه آن تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.
این منابع بیان کردند: ارتش سوریه در مناطق بنی زید، تل جبین، خان العسل، کفرناها، کفرجوم، کفر حمره و حریتان در حومه حلب ده ها تروریست را به هلاکت رساندند.همچنین ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست ها را در ارض الملاح، شمال شرق المفارق،غرب سیفات،حیان، اللیرمون و کرم میسر هدف قرار داد.
ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها به یکی مراکز حمایت از سد الرستن در روستای الزاره و نیز روستای الغجر و حوش الطالب در روستای کفرنان در حومه حمص شد و بسیاری از تروریست ها را کشته و برخی دیگر را زخمی کرد.
در حومه درعا ارتش سوریه مراکز تروریست ها را در شمال شرق الیادوده، دیرالعدس و ام العوسج هدف قرار داد.
یک منبع نظامی در استان درعا اعلام کرد: ارتش سوریه مراکز تروریست های وابسته به گروه موسوم به ابابیل حوران وابسته به جبهه النصره را در نوی در حومه درعا هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.
به گفته این منابع در مناطق الجیزه،الطیبه و الکرک الشرقی ارتش سوریه ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از تروریست ها ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد.ارتش سوریه با همکاری اهالی در حوش الفاره در حومه دمشق حلقه محاصره منطقه میدعا در غوطه شرقی را تنگ تر کرد.
یک منبع نظامی اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه پیشروهای موثری در منطقه المعامل در تل کردی در حومه دمشق به دست آوردند و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.در مناطق مزارع الزمانیه و دیر سلمان در عمق غوطه شرقی ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست ها را هدف قرار داد.
در محور جوبر ارتش سوریه موفق به هلاکت تعدادی از تروریست ها شد.در عربین ارتش سوریه ضمن انهدام ادوات گروه های مسلح تعدادی از تروریست ها که در میان آنها محمد عبد العلیم عزیزیه دیده می شود را کشت. در حرستا در عملیات ارتش تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.در جبال القلمون نیروهای ارتش تلفات سنگینی به تروریست ها در راس المعره وارد کردند.
ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست ها را در الحمیدیه الحریه و اوفانیا در حومه قنیطره هدف قرار داد.
یک منبع نظامی همچنین از حمله به مراکز تجمع تروریست ها در الحمیدیه،غرب تل مسحره، غرب الطیحه، جنوب دوار العلم در قنیطره و حومه آن خبر داد.
حضور نیروهای پیشمرگه در دروازه های کوبانی
خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد: نیروهای پیشمرگه به فرودگاه شانلی اورفا در جنوب در بامداد امروز وارد شده اند این نیروها از فرودگاه اربیل در شمال عراق به این منطقه وارد شده اند.
به گفته این رسانه نیروهای پیشمرگه با اتوبوس هایی در حال حرکت به منطقه سروج که منطقه ای مرزی میان ترکیه و سوریه هستند و نیروهای امنیتی ترکیه امنیت کاروان نیروهای پیشمرگه را برعهده دارند و مانع از نزدیک شدن خبرنگاران به آن می شوند.
۵۰ تن از عناصر ارتش آزاد ورود کوبانی شدند
شبکه اسکای نیوز نیز در خبری از ورود ۵۰تن از عناصر گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه به کوبانی از ترکیه خبر داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن