دیدبان

طومار مردم اصفهان برای اقدام قاطع در مورد اسیدپاشی

طومار مردم اصفهان برای اقدام قاطع در مورد اسیدپاشی

متن این بیانیه که در اختیار رویش نیوز قرار گرفته است در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به مردم عزیز ایران اسلامی و یاران راستین راه حق

هفته ی گذشته وقوع اتفاقاتی در شهر اصفهان دل های مردم را مکدر نمود. سربرآوردن اسیدپاشی های زنجیره ای، در مدت زمانی کوتاه دل های مردم را به درد آورد. خشونتی که دختران جوان، چادری و غیر چادری را طعمه خود کرده و در رسانه ها نیز بازتاب های فروانی پیدا کرد. به واقع این خبر خنده را از لب ها ربود و ترنج دل ها را به رنج بدل کرد. اما در این بین رسانه های بیگانه، شروع به انتشار این خبر به گونه ایخاص نمودند؛ میاندار این جریان، شبکه سلطنتی خبرپراکنی انگلستانBBCبود. جان کلام آنها این بود:"مذهبی ها مقصرند، آنان از بی حجابی ناراضی اند". تأسفبارتر تاثیر مشهود برخی رسانه های داخلی بود که در تکمیل این پازل ناجوانمردانه، کم نگذاشتند.

اما فارغ از کثیفی های دنیای سیاست و قدرت، باید گفت که وقوع این حادثه ما و هرکس را که خود را جزو این اجتماع می داند، ملزم می دارد که به آن حساسیت نشان داده و خواستار پایان دادن به این سریال اندوهگین برای همیشه بشویم. مردم ما بر اساس مواسات و همدردی، این قربانیان ماتم زده را زیر بال و پر نوازش می گیرند چنانکه امام صادق علیه السلام می فرمایند: "با همدردی و مواساتِ برادرانتان، به سوی خدا تقرب جویید".بانوانی چند، طعمه بلائیشدند که هرگز بدان فکر نمی کردند؛ صورتشان سوخت و در عرض چند ثانیه تغییر عمده ای از شکل طبیعی خود پیدا کرد. این چنین مصیبتی بزرگ، در خور عمیق ترین اندوه هاست؛ لکن شما بانوان ستمدیده! بدانید که زین العابدین علیه السلام می فرماید:"خداوند دلهای اندوهگین را دوست دارد." پس با ایمام و شجاعت خود،این کوه غم را در هم شکنید...

هرچند نمی توان به قطع ادعایی را مطرح نمود لکن همزمانی این اتفاقات با پیگیری قانون حمایت امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، می تواند اتفاقی نباشد. هجوم ولع آمیز رسانه های معاند نیز ظن و گمان ها را بر می انگیزد. فرهنگ سیاسی دشمن مملو از این مرام است که تیزی بزند و آن را درکف دیگری افکند. 11سپتامبر، ترور رفیق حریری، بی نظیر بوتو و جان اف کندی، حادثه سینما رکس و قتل زنان جوان در فتنه سال 88، تنها نمونه هائی از این سناریو است.

چگونه این قضیه را می توان به امت حزب الله نسب داد در حالی که برخی از آسیب دیدگان، خود از مردم متدین و دارای حجاب اسلامی بوده اند و از خانواده های جانباز و انقلابی می باشند؟! لیکن از آنجا که رسانه های بیگانه معمولاً با حقیقت کاری نداشته و تنها به دنبال منافع خود هستند؛ این حقایق را از اطلاع مردم سانسور می کنند تا بتوانند همانطور که خود می خواهند متهمین این قضایا را همان کسانی که می خواهند جلوه دهند.این ماجرا را با داستان مولا و اسوه عدل، علی علیه السلام، مقایسه کنید که در زمانی که خلخالی از پای دختر یهودی به سرقت می رود، ایشان بر سر بزرگان مسلمین و عموم مردم فریاد سر می دهند که اگر کسی در این مصیبت قالب تهی کند جای دارد... !این در حالی است که اینجا اولاً چندین قربانی هستند و نه یکی، ثانیاً از متدینین و محبان اهل بیت هستند نه یهودی، ثالثاً خلخال از دست نداده اند بلکه چهره شان برای ابد در هم شکسته شده است...چگونه ممکن است کسانی که خود را پیرو مکتب چنین امامی می دانند، مرتکب چنین گناهی شوند؟! هیهات! هیهات!

اقدام به اسید پاشی و آسیب رساندن به مردم اقدامی کثیف و غیرقابل بخشش است که به هیچ وجه قابل مسامحه نمی باشد. ما امت حزب الله و مردم شهر اصفهان از تمام مسئولین مربوطه بویژه مسئولان قوای سه گانه تقاضا داریم تا با پیگری های مجدانه، تمام تلاش خود را جهت پیدا کردن عاملین و مجازات بازدارنده آنها معطوف دارند. درعین حال می بایست برخورد مناسبی با کسانی که قصد شایعه پراکنی ناجوانمردانه و انتساب این گناه نابخشودنی به آموزه های دینی را دارند صورت گیرد. برای ما همین کافیست که ایمان داریم خورشید همواره پشت ابر ماندنی نیست...  

 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جمعی از طلاب حوزه های علمیه و امت حزب الله شهر اصفهان

alt
آیت الله مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان ای طومار را امضا نمودند
 
alt
نمونه ای از امضاهای طلاب مدارس علمیه اصفهان

 

http://rooyeshnews.com/images/stories/toomar3.jpg

http://rooyeshnews.com/images/stories/toomar4.jpg

http://rooyeshnews.com/images/stories/toomar6.jpg

http://rooyeshnews.com/images/stories/toomar8.jpg

http://rooyeshnews.com/images/stories/toomar7.jpg

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن