دیدبان

موسوی و کروبی شعور توبه کردن ندارند

موسوی و کروبی شعور توبه کردن ندارند

به گزارش دیدبان به نقل از وطن امروز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سالک گفت: رئیس‌جمهور توبه حر و گذشت امام حسین(ع) از وی را به‌عنوان الگویی برای گذشت از برخی افراد مطرح کردند؛ در حالی که موسوی و کروبی با حر تفاوت دارند. به گزارش مهر، وی ادامه داد: حر شعور توبه کردن داشت اما موسوی و کروبی ندارند، این افراد جلوی ولایت ایستادند و حرفی را زدند که از حلقوم آمریکا و اسرائیل درآمد. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث اسیدپاشی اصفهان به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و نیروهای حزب‌اللهی و ولایتمدار ربطی ندارد، باید علل روانی و اجتماعی این حوادث بررسی شود.
آمارهای بورسیه‌ها باید توسط قوه قضائیه بازبینی شود
مهدی کوچک‌زاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: شکل مطرح کردن بورسیه‌های غیرقانونی از ابتدا دارای اشکال بود. وزارت علوم در این قضیه دخالت مستقیم داشت چون با دادن اسامی این افراد به رسانه‌ها و سایت‌ها، به‌دنبال سرپوش نهادن بر ناکامی‌ها و عدم موفقیت و خلف وعده‌های دولت بود. به گزارش نسیم، وی ادامه داد: امروز خود این آقایان با فشار مجلس و افکار عمومی مجبور به اعلام حقیقت شده‌اند البته خود این آمارها هم جای تشکیک دارد و الان معلوم شده ۳۶ نفر - اگر تازه همین را هم راست بگویند!- هستند که مقررات را رعایت نکردند و بورسیه شدند. کوچک‌زاده اظهار داشت: جای ورود جدی دستگاه قضا وجود دارد چون به حیثیت نظام لطمه وارد شده است.
نظیر این قصه درباره حادثه مجهول اسیدپاشی نیز هست که عده‌ای از رسانه‎ها و حتی برخی مسؤولان دولت فعلی طوری با این قضیه برخورد کردند که چهره نظام را خونین کردند. قوه قضائیه باید به‌صورت جدی به این قضیه ورود کند تا اگر آبرویی از جوانان این کشور رفته است، احقاق حق شود. نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دولتی که در مراسم تحلیف خود عنوان می‌کند اگر می‌خواهید با مردم ایران صحبت کنید با زبان تکریم صحبت کنید، خود بدترین تهمت‌ها را به فرزندان نظام وارد کرده‌اند. از دستگاه قضا انتظار داریم آنچه از آبروی نظام خدشه‌دار شده به راحتی از آن نگذرد. کوچک‌زاده همچنین اظهار داشت: قوه قضائیه باید به این اعلام آمارها واکنش نشان دهد و این آمارهای بورسیه‌های غیرقانونی مجدد توسط این قوه مورد بازبینی قرار گیرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن