دیدبان
کاری از تلویزیون اینترنتی روشنگری

«حسینیه روشنگری»؛کامل ترین بسته چندرسانه ای محرم

«حسینیه روشنگری»؛کامل ترین بسته چندرسانه ای محرم

به گزارش دیدبان به نقل از عمارنامه، با فرارسیدن ایام محرم الحرام و شهادت سرور و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) تلویزیون اینترنتی روشنگری از بخش ویژه چندرسانه ای خود با نام "حسینیه روشنگری" رونمایی نمود که می توان گفت این بخش کامل ترین بسته چندرسانه ای محرم در فضای مجازی بوده و کاربران محترم می توانند به راحتی از دریای عظیم شور و معرفت محرم حسینی(علیه السلام) استفاده نمایند.

از ویژگی های برجسته حسینه روشنگری جامعیت امکانات آن می باشد و کاربران می توانند از تمامی این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید ، در زیر به برخی از امکانات این حسینه اشاره می کنیم :


پخش زنده : شاید یکی از مهم ترین و شاخص ترین ویژگی های این بخش ، پخش زنده حرم امام حسین و حضرت ابا الفضل می باشد که به صورت 24 ساعت فعال می باشد . 

در این بخش شما می توانید ضریح مطهر امام حسین و حضرت عباس را همراه با زیارت نامه این بزرگواران مشاهده کنید و به صورت مجازی به زیارت کربلای معلا بروید .


آرشیو کامل مداحی : در این بخش می توانید آرشیو کامل مداحی محرم سال 92 از پنج مداح بزرگ ایران (حاج محمود کریمی ، حاج حسین سیب سرخی ، حاج میثم مطیعی ، حاج عبدالرضا هلالی و سید مجید بنی فاطمه ) را به صورت صوتی دریافت کنید ، همچنین در تمامی روزهای محرم 93 این بخش با حداکثر سرعت به روز می شود به گونه ای که تمامی مداحی های محرم 93 این مادحین را در همان روز دریافت کنید .


مداحی و سخنرانی تصویری : در این بخش شما می توانید علاوه بر مشاهده جدید ترین مداحی های تصویری ماه محرم و سخنرانی های مذهبی ، خود نیز به آپلود فیلم های هیئت خود بپردازید تا دیگر کاربران نیز فیلم هیئت شما را مشاهده کنند و آن را به اشتراک بگذارید .


شعر و سبک : این بخش به طور ویژه برای مداحان و خوانندگان حضرت اباعبدالله به منظور آشنایی بیشتر این عزیزان با سبک های فاخر و جذاب و همچنین جدید ترین شعر ها درباره محرم و مسلمیه قرار گرفته است ، این بخش هم نیز دائما در حال به روز رسانی می باشد و شما می‌توانید از جدید ترین سبک های شور ، زمینه ، واحد و ... به همراه شعر های آماده آن استفاده نمایید .


بخش محرم در موبایل : در این قسمت شما می توانید از نرم افزار های  اندروید ویژه محرم و مرتبط با آن استفاده کنید ، در این قسمت علاوه بر نرم افزار های آندروید ویژه محرم از والپیپر (تصویر زمینه ) متحرک و زیبا در موضوعات محرم ، حرم امام حسین و ... استفاده نمایید .


برنامه هیئات تهران : این بخش به معرفی هیئات مذهبی تهران می پردازد و همچنین به معرفی برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان همراه با نام سخنران ، مداح ، ساعت شروع مراسم و آدرس دقیق مکان هیئت ، می پردازد .

 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟