دیدبان
موشه یلعون:

اجازه بازسازی غزه را نمی‌دهیم

اجازه بازسازی غزه را نمی‌دهیم

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جریان دیدار با بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام کرد که درصورتی که حماس از مصالح ساختمانی برای ساخت مجدد تونل‌هایش با هدف انجام حملات تروریستی استفاده کند اسرائیل اجازه بازسازی غزه را نخواهد داد.
یعلون در جریان دیدار با بان‌کی‌مون در نیویورک از اظهار نظر حماس مبنی بر ادامه ساخت تونل‌های منتهی به اسرائیل ابراز نگرانی کرد. وزیر جنگ اسرائیل با انتقاد از گروه حاکم بر غزه مدعی شد که این گروه امکانات مورد نیاز مردم را صرف توسعه تونل‌هایی کردند که در جریان عملیات صخره سخت توسط ارتش اسرائیل تخریب شدند.
وی دراین باره مدعی شد: ما خواستار آن هستیم که مردم غره در رفاه زندگی کنند و قادر به بازسازی منازل خود باشند. اما بسیار نگران هستیم. روز گذشته نمایندگان حماس اعلام کردند که به جای بازسازی منازل غزه قصد بازسازی تونل‌هایش را دارد.
یعلون در ادامه افزود: ما قصد بهبود شرایط اقتصادی مردم غزه را داریم اما باید این مسئله مشخص شود که تجهیزات و بوجه نباید صرف اقدامات تروریستی شود. بنابراین با دقت تمام تحولات را زیر نظر خوایم داشت.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن