دیدبان

افزایش کمک به دانشجویان کمیته‌امداد

افزایش کمک به دانشجویان کمیته‌امداد

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، اکبر میرشکار در ارتباط با ارائه خدمات تحصیلی به دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ گفت:کمک هزینه مقطع تحصیلی دکتری به ترتیب فنی مهندسی از ۶۰۰ هزار ریال به یک میلیون ریال و غیرفنی از ۵۵۰ هزار ریال به ۹۰۰ هزار ریال افزایش یافت.

وی افزود: ارائه خدمات به نخبگان و استعدادهای برتر (سطح یک) دو برابر سایر دانشجویان مشمول دریافت کمک هزینه یا شهریه تحصیلی، (سطح دو) ۸۵ درصد و (سطح سه) ۷۰ درصد است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد یادآور شد: اکنون یکصد هزار نفر دانشجو و۴۰۰ هزار نفر دانش آموز در سطح کشور از حمایتهای این نهاد بهره مند می شوند و سالانه بیش از ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز از اعتبارات خیران و کمکهای مردمی برای خدمات تحصیلی این عزیزان هزینه می شود.

میرشکار خاطر نشان کرد: ۷۲ هزار نفر از مجموع کل دانشجویان تحت حمایت در دانشگاههای غیر دولتی تحصیل می کنند که شهریه آنان نیز توسط این نهاد پرداخت می شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات دانشجویی در طی ۲۶ سال گذشته تا کنون توسط کمیته امداد امام(ره)،اظهار کرد: تا کنون۳۴۰ هزار نفر از این عزیزان توانسته اند فارغ التحصیل شوند و در مشاغل مختلف مشغول به خدمت و به طور کامل و پایدار توانمند شوند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران