دیدبان

مهلت تکمیل ظرفیت دکتری تمدید شد

مهلت تکمیل ظرفیت دکتری تمدید شد

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، دکتر حسین توکلی گفت: بر اساس ضوابط کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری سال ۹۳ ثبت نام و شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند می توانستند بر اساس ضوابط در این مرحله شرکت کنند.

وی افزود: این افراد فرصت دارند تا پایان روز پنجشنبه اول آبان ماه سال ۹۳ به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به انتخاب حداکثر ۵ کدرشته اقدام کنند. در صورتی که افراد پیش از این نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند نسبت به تغییر، اصلاح و ویرایش اولویت های انتخابی خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین اصلاحیه اطلاعیه تکمیل ظرفیت نیز امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه بر روی سایت قرار داده می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از این اصلاحیه اولویت های خود را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۱۰ هزار و ۵۹۶ نفر فرم انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری را تکمیل کردند.

توکلی درباره مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۳ گفت: افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند می توانند بر اساس ضوابط تا پایان روز سه شنبه ۲۹ مهرماه ۹۳ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته حداکثر تا ۲۰ کد رشته اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اصلاحیه اطلاعیه نیز امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبانی که انتخاب رشته کرده اند تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند فرم خود را ویرایش و اصلاح کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۵ هزار و ۶۹۷ نفر داوطلب تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۳ بوده اند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران