دیدبان
به بهانه دعای منتجب نیا برای آزادی سران فتنه؛

آقای منتجب نیا به جای همایش گرفتن توبه کنید

آقای منتجب نیا به جای همایش گرفتن توبه کنید

به گزارش دیدبان به نقل از افکار، عزت حصر شدنی نیست" این شعاری بود که یکی از جوانان طرفدار حزب اعتماد ملی در همایش اخیر این حزب در سالن المهدی در دست گرفته بود تا پیام واقعی این همایش را نشان دهد هر چند که رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در پایان سخنان اش نیز برای آزادی سران فتنه دعا کرده بود.

روی سخن ام با شخص حجت الاسلام منتجب نیا است:

جناب قائم مقام دبیر کل که اکنون رهبر حزب متبوع شما با رافت اسلامی در حصر خانگی به سر می برد آیا هنوز هم اشتباهات و خطاهایی که همفکران شما در ۵ سال پیش در این کشور انجام دادند را قبول ندارید؟
۵ سال زمان زیادی برای فراموشی آن فتنه عظیم که بزرگترین فتنه پس از انقلاب بوده نیست، آیا خسارت هایی که به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتنه وارد شد را فراموش کرده اید؟
آیا فراموش کرده اید که سران فتنه به نظام تهمت خیانت به امانت و رای مردم را زدند ؟ آیا فراموش کردید که شیخ مهدی کروبی دبیر کل حزب مورد حمایت شما که قائم مقامی اش را بر عهده دارید تهمت تجاوز جنسی را به نظام زد؟

آیا فراموش کرده اید که مشارکت بی نظیر ۸۵ درصدی مردم که جشنی ملی بود را فتنه گران تبدیل به بحرانی عظیم برای کشور کردند و تا ۸ ماه کام ملت از تکبر و خودخواهی سران فتنه تلخ بود؟
آیا فراموش کرده اید که فتنه گران می خواستند مردم و آن رای ۱۳ میلیونی را در مقابل نظام قرار دهند؟

آقای منتجب نیا مگر نمی دانید که بعد از وقایع ۸۸، تحریم‌های ضدایرانی به شدت افزایش یافت. حتی تأثیر فتنه‌ی ۸۸ بر تشدید فشار علیه ایران چیزی نیست که حتی از نگاه هم کیشان شما دور مانده باشد.

آیا فراموش کرده اید که فتنه گران روز عاشورا به خیابان ریختند و با آتش زدن پرچم امام حسین (ع) بی حرمتی به هنجارهای دینی و ارزشهای اسلامی انجام دادند و اینک نزدیک به به محرم شما برای آزادی سران فتنه دعا می کنید؟

پیامدها و نتایج زیان‌بار فتنه‌ی ۸۸ چیزی نیست که به آسانی از حافظه‌ی ملت ایران پاک شود، مردم ایران هیچگاه اعمال و رفتار هم طیفان و هم کیشان حزبی شما را که نقشی اساسی در فتنه ۸۸ داشتند را فراموش نکرده اند و امروز به جای عذر خواهی و توبه و بازگشت به دامن پر مهر نظام اسلامی می بینیم که همایشی شکل میگیرد تا باز هم دم از آزادی سران فتنه زده شود.

جناب آقای منتجب نیا سخن پایانی اینکه شما از حزب اعتماد ملی سخن می گویید اما اعتماد ملی مردم ما به آنهایی که در این کشور فتنه برپا کرده اند از دست رفته است. آنان که در حصر قرار گرفتند نه تنها عزت نیستند که حصر شوند بلکه باید در برابر خداوند متعال و مردم به دلیل گناهان خود در حق نظام و مردم در آخرت پاسخگو باشند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن