دیدبان
این اعتدال نیست

چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟

چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟

دیدبان: این روزها دوران "بیم و امید" وارد فضای دیگری شده است و علاوه بر موضوعات پیچیده در مسایل دیپلماسی و فرهنگی و اقتصادی، در مقولات سیاسی نیز شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، مدعیان اعتدال که با گذشت یکسال و نیم از روی کارآمدنشان، هنوز تعریف صحیح و دقیقی از این واژه ارایه ننموده اند و به همین جهت، فرصت رخنه و نفوذ دوباره را برای فتنه گران فراهم کرده اند، همچنان با فضاسازی مبهم به عوامل دخیل در فتنه و حامیان سران فتنه، موجی از نگرانی و دلواپسی را به راه انداخته اند.
 
براساس این گزارش، فرصت دادن به حزبی که موسس اصلی آن یکی از سران فتنه (مهدی کروبی) بود، جهت برگزاری همایش که طی آن، پیام یکی دیگر از سران فتنه(محمد خاتمی) قرائت شد برخی دیگر از عوامل دخیل در حرکت ضدانقلابی سال 88 حضور داشتند، تازه ترین دستاورد تسمح و تساهل در عرصه سیاسی جماعت اعتدالی به حساب می آید.
 
همایشی که در آن، هادی غفاری به عنوان یکی از معروفترین چهره های تندرو و فعال در فتنه به سخنرانی می پردازد و رسول منتجب نیا، از حامیان سران فتنه، برای آزادی افرادی که حکم حقوقی و شرعی آنان اعدام است، دعا می کند.
 
چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟
 
چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟
تصاویر فوق نشان دهنده حضور هادی غفاری در تجمعات غیرقانونی فتنه گران سال 88 را نشان می دهد
 
 
چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟
حضور هادی غفاری در همایش حزب اعتماد ملی
 
جالب اینجاست که طبق اعلام رسانه ها، ظاهرا وزارت کشور در جریان برگزاری این همایش آلوده به فتنه بوده است و این درحالی است که کمیسیون ماده 10 احزاب این حزب خیل در فتنه را به رسمیت نمی شناسد.
 
اگر این خبر صحت داشته باشد، باید برای آنانی که مدعی اصولگرایی هستند و این وزارتخانه را سهمیه اصولگرایان (آن هم از جنسی که در همایش اصولگرایان ناب برای خود فضایی فراهم ندیدند) گریست.
 
به هرحال، به نظر می رسد سهل انگاری در این قبیل مسایل به بهانه واهی اعتدال و عدم مراقبت از رفتار منافقانه برخی افراد، دوران "بیم و امید" را به دوران "تنفس مصنوعی" برای فتنه گران مبدل کرده تا نعش این جریان رو به نابودی سیاسی را سرپا نگهدارد.
 
لازم به یادآوری است که با استفاده از تجربیات سال ها 78 و 88، قطعا امت حزب الله این بار اجازه همراهی برخی مسئولان با جریان های فتنه و ضدانقلاب را نخواهند داد و با روشنگری های به موقع رسانه ای انقلابی، درصورت کوتاهی نهادهای مسئول، اقدامات انقلابی شکل خواهد گرفت.
 
چه کسی مجوز برگزاری همایش حزب فتنه‌گر را صادر کرد؟
 
درباره پرونده هادی غفاری، رسول منتجب نیا و برخی دیگر از اعضای حاضر در این همایش اطلاعات بسیاری در اختیار نهادهای امنیتی قرار دارد و اخبار پرشماری طی سال های گذشته در رسانه ها منتشر شده است که همه این مسایل، بیانگر یک نکته است و آن اینکه ترحم بر این قبیل افراد که همچنان نسبت به فتنه و سران آن جنبه حمایتی را حفظ کرده اند، ظلم به انقلاب، آرمان های امام و شهدا خواهد بود.
 
مسندنشینان فعلی بر قدرت و خطابه خوانان مدعی اعتدال باید بدانند که نیروهای انقلابی با مسایل مربوط به فتنه هرگز سر سازگاری و شوخی نخواهند داشت. آنان نمی توانند مشاهده کنند درحالی که هنوز تاوان خون شهدای ریخته شده طی 8 ماه فتنه گری سران فتنه پرداخت نگردیده، سران و حامیان ظلم های بیشماری که علیه کشور و ملت صورت گرفت و تحریم بین المللی یکی از نتایج فتنه 88 هست، بدون کمترین اظهار برائتی از اقدامات خبیثانه خود، آزادانه همایش برگزار کنند. ایران انقلابی جای فعالیت پیاده نظام اسراییل نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن