دیدبان

افزایش خودکشی در ارتش اسرائیل

افزایش خودکشی در ارتش اسرائیل

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، در همین زمینه شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل از خودکشی ۳ تن از نظامیان این رژیم طی یک ماه خبر داد. بنابر اعلام اور هیلر کارشناس نظامی تلویزیون ۱۰ اسرائیل، هر ۳ نظامی در حمله به غزه حضور داشته‌اند.
وی با تاکید بر این که رسانه‌های اسرائیلی در بسیاری از مواقع ناچارند موارد خودکشی سربازان خود را کتمان کنند، علت علنی شدن این مورد را خشم خانواده‌های این سربازان اعلام کرد و گفت: خانواده‌های سربازان، انتظار دارند ارتش، پس از پایان جنگ، فقط به درمان مجروحان اکتفا نکند، بلکه سربازانی را که از نظر روانی آسیب دیده‌اند نیز تحت روان‌درمانی قرار دهد.
از سوی دیگر رئیس کمیته اجتماعی اقتصادی رژیم صهیونیستی گسترش مهاجرت به خارج را تهدیدی برای اسرائیل توصیف کرد. به گزارش سایت عاروتص شوا، مانوئل تراخنبرگ ضمن هشدار درباره آخرین اعتراضات عمومی، درباره مهاجرت اسرائیلی‌ها به آلمان گفت این مسئله یک تهدید واقعی برای اسرائیل است.
وی به کمپین تازه تاسیس شده در فیس‌بوک اشاره کرد که در آن اسرائیلی‌ها به ویژه قشر جوان تشویق می‌شوند تا به دلیل هزینه‌های پایین زندگی در آلمان نسبت به این کشور مهاجرت کنند.
تراخنبرگ گفت این مسئله که ناگهان برلین به موضوعی جذاب برای اسرائیلی‌ها بدل شده است یک تهدید واقعی برای آینده اسرائیل است، احساس ناامیدی از زندگی در میان اسرائیلی‌ها گسترده شده است و این پدیده امروز جامعه اسرائیل، در طول سالیان دراز به وجود آمده است.
وی همچنین تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل تحت شرایط موجود در سرزمین‌های اشغالی به هیچ وجه قادر به هدایت مسائل اقتصادی اجتماعی نمی‌باشد.
وی افزود ما با مشکلات منحصر به فردی روبرو هستیم که باعث سخت شدن رهبری جامعه اسرائیل شده است، یکی از این مشکلات، نخست‌وزیر اسرائیل است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن