دیدبان

وزیر اطلاعات: با کومله هم جلسه داریم

وزیر اطلاعات: با کومله هم جلسه داریم

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات طی سخنانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه‌ای با شورای حزب مشارکت نداشتم. البته وزارت اطلاعات جلسات با افراد سیاسی و غیرسیاسی بسیار زیاد دارد.
وی افزود: ما حتی جلسه با شورای حزب منحله دموکرات و کومله هم داریم. کار طبیعی سرویس‌هاست که با جریان‌های معاند و مخالف بنشیند و صحبت کنند.
وزیر اطلاعات گفت: لازمه راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی این است که حتی با افراد مخالف با اصل نظام و افراد معاند گفت‌وگو شود تا چه رسد به افرادی که در درون نظام تعریف می‌شوند.
"اگر وزیر اطلاعات در جلسه‌ای با یک گروه داخل نظام سعی در نزدیک کردن مواضع آنها به مواضع رهبری داشته باشد، آیا مثبت باید تلقی شود، یا اشکال؟ اگر وزارت اطلاعات این جلسات را برگزار نکند کجا برگزار کند؟ این نشست‌ها به معنی عدم حساسیست نسبت به عملکرد غیرقابل قبول افراد نمی‌تواند باشد."
علوی ادامه داد: وزارت اطلاعات از هیچ نماینده‌ای بابت سوال از وزیر شکایت نکرده، اما اگر نماینده‌ای شب‌نامه‌ای پر از افترا و توهین در کابین نمایندگان قرار دهد، جزو وظایف نمایندگی است و در صورتی که از او شکایت شود به خاطر سوال است؟
وی خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای در نشریه‌ای توهین کند و هتاکی و حرمت‌شکنی کند و بابت آن شکایت شود، شکایت از سوالش است؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن