دیدبان

خشم فتنه‌گران از روشنگری روحانی درنیویورک

خشم فتنه‌گران از روشنگری روحانی درنیویورک

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، بسیاری از سایت‌های زنجیره‌ای نظیر بالاترین، کلمه، جرس، روزنت، فردا، ملی مذهبی و... ضمن انتشار مطالبی به روحانی به خاطر این اظهار نظر صریح و درست حمله کردند. جرس به قلم یکی از فتنه‌گران دارای سوابق همکاری با نشریات زنجیره‌ای نوشت: دولت باید برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و موفقیت در مذاکرات تقویت شود! نباید به دولت نقدی وارد کرد که انتقاد مصداق بی‌تدبیری و خروج از مسیر مبهم اعتدال است. «کسی به خاطر فعالیت روزنامه‌نگاری در ایران دستگیر نمی‌شود.» این جمله در چند سال اخیر بارها و بارها از زبان احمدی‌نژاد و دار و‌دسته‌اش شنیده شده، این بار تنها فرد گوینده تغییر کرده، احمدی‌نژاد جایش را به روحانی داده است، حرف همان حرف است و نگاه همان نگاه!
وی می‌افزاید: حرفی هم بزنیم می‌شود دوری از مسیر اعتدال و تدبیر! لابد این تدبیر و اعتدال تنها باید از سوی ما باشد! و دولتی که خود شعار تدبیر می‌داد به دام بی‌تدبیری و فرافکنی دولت پیشین خود بیافتد. آقای روحانی! لابد فردا که برگشتید باز هم در تلویزیون با مردم سخن می‌گویید و از عدم فراموشی وعده‌ها حرف می‌زنید و لابد عده‌ای هم فریاد تشویق برایتان سر می‌دهند و «روحانی مچکریم» عده‌ای، گوش همه ما را پر می‌کند و لابد وقتی نقد و اعتراضی می‌کنیم متهم می‌شویم به تضعیف دولت و دوری از مسیر اعتدال! اما من یادم نمی‌رود که مسعود باستانی، ریحانه طباطبایی، ساجده عرب‌سرخی، مرضیه رسولی و ده‌ها تن دیگر هنوز به جرم روزنامه‌نگاری در زندان هستند و هر بار این را فریاد می‌زنم.
جرس افزود: لابد باز هم جملات عوام‌فریبانه‌تان را به زبان می‌آورید که «برخی مسائل خارج از کنترل دولت است و غیره» اما شما که با ساز ‌وکار حکومت در نظام جمهوری اسلامی آشنایی داشتید و با علم به بسیاری از مشکلات وارد انتخابات شدید و وعده آزادی دادید! وعده حقوق شهروندی دادید! وعده عدل و داد دادید! پس چگونه است که به تازگی متوجه شدید بسیاری عوامل خارج از کنترل دولت است؟ یا سخنان و وعده‌های انتخاباتی شما فریب‌کاری بوده است و یا سخنان امروزتان. یکی به من پاسخ دهد خط اعتدال آقای روحانی از کجا می‌گذرد؟ از دروغ‌گویی و فریب؟
این همه رطب و یابس بافتن رسانه‌های زنجیره‌ای برای کتمان یک واقعیت است و آن اینکه عناصر دستگیر شده به خاطر جرایم امنیتی و همکاری با سرویس‌های جاسوسی بیگانه یا گروهک‌های برانداز و نقش‌آفرینی در آشوب ۸۸ دستگیر شده‌اند هر چند که در پوشش فعالیت مطبوعاتی عمل می‌کنند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن