دیدبان

ناطق در طیف اصلاح طلبی نمی‌گنجد

ناطق در طیف اصلاح طلبی نمی‌گنجد

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، "مهدی فضائلی" با اشاره به اینکه همه چهره‌های اصلاح طلب برای ثبت نام جهت شرکت در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی اقدام می‌کنند، گفت: در این میان سرمایه گذاری اصلاح طلبان به سمت کسانی می‌رود که سابقه‌ای در جریان فتنه ۸۸ نداشته و از این حیث سابقه آن‌ها سفید باشد تا از این طریق بتوانند احیانا کرسی‌هایی را در مجلس آینده به دست بیاورند و سپس در مجلس تابلوی اصلاح طلبی خود را بالا برده و هر چه شفاف تر دسته بندی‌های سیاسی خود را دنبال کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه شخصیت‌هایی مانند آقای ناطق نوری در طیف اصلاح طلبی نمی‌گنجد، اظهار داشت: با توجه به سابقه اصلاحات در کشور، نه آقای ناطق نوری علاقه‌ای به پیوستن به این جریان را دارد و نه اصلاح طلبان حاضر می‌شوند که رهبری و سکان هدایت جریان خود را به ایشان بسپارند.
فضائلی تاکید کرد: کسانی که امروز آقای ناطق نوری را معتدل می‌دانند، همان‌هایی هستند که وی را به اتهام طالبانی بودن در مقابل خاتمی از میدان به در کردند.
دبیر کل سابق انجمن روزنامه نگاران مسلمان در ادامه با اشاره به طرح اصلاح طلبان برای قرابت با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: کسانی که در سال‌های دوم خرداد و در زمان ریاست آقای علی لاریجانی بر سازمان صدا و سیما، وی را مورد شدیدترین حملات خود قرار می‌دادند، امروز برای دلسوزی می‌خواهند وی را به اردوگاه خود بکشانند.
وی تاکید کرد: هدف جریان اصلاحات از قرابت با شخصیت‌هایی مانند ناطق نوری و لاریجانی، تنها ایجاد دودستگی و اختلاف در میان جریانات و احزاب اصولگرایی است تا بتوانند با استفاده از این حربه، جریان خود راتقویت کنند.
فضائلی با بیان اینکه امروز اصلاح طلبان در اداره کشور دلخوری‌هایی از رئیس جمهور دارند، تصریح کرد: علی رغم ادعاهایی که اصلاح طلبان در جریان انتخاب آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور داشتند، امروز شما مشاهده می‌کنید که همان آقایان مرز خود را با دکتر روحانی جدا کرده‌اند.
وی با اشاره به نقش خطیر شورای نگهبان در ایستادگی مقابل این جریانات رادیکال، گفت: شورای نگهبان ثابت کرده است که در مقابل این جریانات زیاده خواه کوتاه نمی‌آید و از هر آنچه که مربوط به حفظ انقلاب می شود، اقدامی را دریغ نمی‌کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن