دیدبان

از رای دادن در دماوند تا نامه نگاری از اردکان!

از رای دادن در دماوند تا نامه نگاری از اردکان!

دیدبان: در روایات اسلامی تاکید فراوانی بر عیادت از بیماران شده است، اینبار اما صحبت از عیادت شخصیتی است که در مدت یک هفته ای بستری شدنش در بیمارستان اقشار مختلف مردمی و چهره های سیاسی برای دیدارش سر و دست می شکستند. در این میان اما حال عده ای از سیاسیون متفاوت از دیگران بود.

به گزارش افکارنیوز، بستری شدن یک هفته ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هرچند در وهله نخست خبری ناخوشایند و نگران کننده برای خیل مشتاقان و عاشقان ولایت در ایران و اقصی نقاط جهان بود اما با اطمینان خاطری که شخص معظم له پیش از عمل جراحیشان به ملت ایران دادند نگرانی ها تا اندازه زیادی برطرف شد.

اندکی پس از انجام این عمل جراحی ابتدا شخصیت های سیاسی و سپس اقشار دیگری از افراد جامعه به عیادت رهبر عظیم الشان انقلاب شتافتند. در این میان اما جای بسیاری از چهره های شاخص اصلاحات از جمله شخص سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشور خالی می نمود. خاتمی در همین روزها به زادگاهش در اردکان رفت و در آن شهر اعلام کرد نامه ای با امضای وی و از سوی مجمع روحانیون مبارز برای رهبر معظم انقلاب فرستاده شده که در آن از عمل جراحی موفقیت آمیز ایشان ابراز خوشحالی شده است.

در روایت متفاوت دیگری که روز گذشته به نقل از محمدعلی ابطحی منتشر شد آمده است، شخص خاتمی به دلیل عدم صدور اجازه از سوی بیت رهبر معظم انقلاب موفق به دیدار و عیادت از ایشان نشده است. با این حال افرادی نظیر محمدرضا عارف و نیز علی اکبر محتشمی پور  به عیادت رهبر معظم انقلاب رفتند.

حالا بسیاری از اصلاح طلبان و شخص سید محمد خاتمی در شرایطی که حتی بسیاری از هنرمندان و چهره های نه چندان مشهور نیز موفق به زیارت و عیادت از رهبر معظم انقلاب شدند ، می باید در روزهای آینده پاسخ روشنی برای اقناع افکار عمومی داشته باشند. در این میان نامه نگاری خاتمی به رهبرمعظم انقلاب را می توان با رای نمادینش در دماوند طی  انتخابات مجلس نهم مقایسه کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن