دیدبان

واکنش به نام ندا آقا سلطان بر روی یک خیابان

واکنش به نام ندا آقا سلطان بر روی یک خیابان

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، انتشار گزارشی با عنوان "تحریف مجازی نقشه خیابان های ورامین/ گوگل "ندا آقاسلطان" را شهید کرد" بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و بسیاری از مردم شهرستان ورامین ضمن انتقاد و گلایه شدید از اتفاق رخ داده، خواستار برخورد مسئولان مربوطه با این اقدامات شیطنت آمیز شدند.
سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد شدید از تحریف نقشه ورامین در گوگل اظهار داشت: این اقدام یک حرکت شیطنت آمیز و خلاف منافع ملی کشور محسوب شده و قابل پیگرد حقوقی و قانونی از سوی مسئولان است.
تحریف نقشه ورامین قابل پیگرد حقوقی و قانونی از سوی مسئولان است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تغییر نقشه یک شهر یا کشور بدون اطلاع مسئولان مربوطه، بر خلاف قانون بوده و باید برخورد لازم با عواملی که این موضوع را بوجود آورده اند، صورت گیرد.
وی ادامه داد: همه به خوبی می دانند که چنین خیابانی در شهر ورامین وجود ندارد و عوامل فتنه برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود این حرکت را انجام داده اند و قطعا این اقدام، یک کار شیطنت آمیز محسوب شده و باید با قاطعیت با آن برخورد شود.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبیعتا مسئول نامگذاری خیابان ها و اماکن در شهر، شهرداری ها هستند و باید شهرداری و وزارت کشور اقدامات لازم و مقتضی را در این باره انجام دهد.
نقوی حسینی یادآور شد: بنده نیز به عنوان نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و مکاتبات لازم را انجام خواهم داد.
گفتنی است طی روزهای گذشته سایت گوگل در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز یکی از خیابان های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرده که این موضوع موجب نارضایتی و ناراحتی مردم دیار ۱۵ خرداد شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن