دیدبان

وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست از زبان اژه ای

وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست از زبان اژه ای

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در قوه قضاییه نیروی انسانی است. در برنامه پنجم توسعه اجازه داده شد در طول پنج سال، چهار هزار نیرو را جذب کنیم.
وی افزود: امیدواریم با جذب نیروهای جوان که اغلب آنها دارای مدرک تحصیلی بالا هستند قدم بیشتری را در جهت رضایت مردم، احقاق حق و بحث عدالت برداریم.
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: یکی از گله هایی که در گذشته وجود داشت این بود که ما در امتحان شرکت می کنیم و قبول می شویم اما تا مرحله نهایی که تکلیف ما روشن شود زمان زیادی طول می کشد. امیدواریم این مشکلات برای داوطلبان رفع شود.
محسنی اژه ای در خصوص آخرین وضعیت خبرنگاران واشنگتن پست نیز گفت: هیچ اتفاق خاصی در این پرونده رخ نداده و این افراد همچنان در بازداشت به سر می برند.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص نظر دستگاه قضا درباره توسعه پهنای باند اینترنت نیز اظهار داشت: قوه قضاییه در شورای عالی فضای مجازی دو عضو دارد. همه باید به دنبال این باشیم که مردم از فناوری جدید بهترین و بیشترین بهره برداری را داشته باشند. البته سرویس دهی باید ارزان و بهداشتی باشد. در حال حاضر این گلایه از مسئولین وجود دارد که چرا تلاشی برای سرویس دهی ارزان اینترنت صورت نمی گیرد.
وی ادامه داد: باید زیرساختها بومی شود تا سرویسی که به مردم ارائه می شود سالم و بهداشتی باشد. انتظار این است که ضمن بالا بردن سرویس دهی متناسب و ارزان قیمت با ملی کردن زیرساخت ها سرویس اینترنتی خوب و بهداشتی به مردم ارائه شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن