دیدبان

آقای زیبا کلام پس پای شیمون پرز و نتانیاهو را ببوسید

آقای زیبا کلام پس پای شیمون پرز و نتانیاهو را ببوسید

به گزارش دیدبان به نقل از عصر امروز، یک اصلاح طلب مفلوک که خود را استاد دانشگاه می داند با نادیده گرفتن خونهای ریخته شده شهدای هسته ای برای سرافرازی این کشور سخنان وهن آلودی را بر زبان جاری نمود.

بنا بر این گزارش طی دو روز گذشته سایتها و رسانه های معاند با انعکاس سخنان زیبا کلام که گفته بود " من از مفاد توافق خبر ندارم اما نسبت به کلیت آن مثل سگ می‌ایستم! و از توافق ژنو دفاع می‌کنم و هر کس که غنی‌سازی را متوقف کند دو رکعت نماز شکر می‌خوانم و دست و پای او را می‌بوسم." موجی از خوشحالی ابراز نموده بودند!

به گزارش خبرنگار ما زیبا کلام که ظاهرا در مناظره ها نمی تواند بر خود تسلط داشته باشد و هرچه بر ذهنش می رسد بدون تامل بر زبانش جاری می کند از عاقبت این گفته خود هرگز خبر نداشته است زیرا اولین کسانی که می خواهند غنی سازی را متوقف کنند سران منحوس رژیم غاصب صهیونیستی پرز و نتانیاهو هستند!

آنچه مسلم است خوب است که وی یک ویزا تهیه نماید و برای اثبات سخنش سری به اسرائیل بزند تا به حرفش جامعه عمل بپوشاند و دست و پای پرز و نتانیاهو را که می خواهند غنی سازی ایران را متوقف کنند ببوسد!

به گزارش عصر امروز این استاد دانشگاه البته در سخنان خود از آرمان نهایی ملت ایران در نابود کردن رژیم جعلی صهیونیستی نیز برآشفته بود و با اذعان به سیاسی بودن اتهام ساختن بمب اتم توسط ایران، تلویحا گفته بود که اگر وی هم جای غرب بود همین بلا و تحریمها را بر سر ملت خود می آورد چون آرمانگرا هستند!

جالب تر اینکه این حامی پروپا قرص رژیم صهیونیستی در حالی آزادانه این اظهارات سخیف را بر زبان جاری می کند که دوستان اصلاح طلب وی به دروغ از عدم آزادی بیان در کشور سخن می گویند!؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن