دیدبان

افرادی که خود را رییس صدا و سیما می بینند!

افرادی که خود را رییس صدا و سیما می بینند!

به گزارش دیدبان به نقل از پارس ، علی آقامحمدی، حسام آشنا، سید محمد حسینی، رمضان شجاعی کیاسری و عبدالرضا رحمانی فضلی از جمله افرادی هستند که یا خود را نامزد تصدی صدا و سیما معرفی کرده اند یا اینکه با ارایه برنامه ،خود را در میان گزینه های مطرح برای این سازمان جا زده اند.

«حسام آشنا» در یک جلسه دولتی وقتی فردی وی را گزینه مناسبی برای این سمت معرفی می کند وی از این پیشنهاد استقبال و می گوید:«آماده خدمت هستم»

«علی آقا محمدی» قائم مقام سابق صدا و سیما در زمان علی لاریجانی نیز اخیرا مدعی شده که او هم از گزینه‌های ریاست سازمان صدا و سیماست و برنامه‌هایش را ارایه داده ‌است.

«سید محمد حسینی» نیز در پاسخ به انتقادهای مطرح شده که چه کسی از شما برنامه برای اداره صدا و سیما خواسته که برنامه  نوشته و تحویل داده اید؟ به نام یکی از بزرگان مجلس خبرگان اشاره می کند که ایشان خواستند من خود را برای این جایگاه مطرح کنم.

«رمضان شجاعی کیاسری» نماینده مردم ساری و نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما نیز چندی پیش با ارسال خبری برای رسانه های گروهی، خود را در میان شش گزینه مطرح برای تصدی سازمان صدا و سیما معرفی کرده است.

گفته می شود کارگروهی با مسوولیت «حسین محمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای استراتژی سازمان صدا و سما و انتخاب گزینه های آتی تصدی این سازمان مشغول به کار شده و تاکنون از هیچ فردی خارج از این کارگروه درخواست برنامه نشده است.

چندی پیش که روضه ماهانه منزل حسین محمدی برگزار شده، دو تن از این افراد که سابقه اداره وزارتخانه نیز دارند بعد از سالها مجددا در این جلسه شرکت کرده اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن