دیدبان

کدام‌خودروها استاندارد یورو۴ گرفتند؟

کدام‌خودروها استاندارد یورو۴ گرفتند؟

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، مرتضی شفیعی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقوله صادرات محصول در شرکت سایپا و ضرورت اقدام مستمر در این حوزه، محصولات خود را برای اخذ گواهینامه بین المللی مورد تایید بازارهای شاخص جهانی به یک مرکز معتبر اروپایی در کشور جمهوری چک ارسال کردیم و توانستیم گواهینامه تایید استفاده از موتورهای یورو۴ را اخذ کنیم.
وی افزود: در گذشته نیز استانداردهای مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی برای خودروهای یادشده اخذ شده بود که این بار برای دریافت تاییدیه استفاده از موتور مجهز به قابلیت ها و استانداردهای یورو۴، این خودروها در مرکز آزمایش فنی معتبر کشور جمهوری چک که زیر نظر شرکت های چند ملیتی اداره می شود مورد آزمایش قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از آن جایی که کشور با مشکل تحریم مواجه است، برای اعزام خودروها یه کشورهای آلمان، فرانسه و یا انگلستان با مانع روبرو هستیم به همین جهت محصولات خود را برای اخذ تاییدیه فنی به مرکز مورد تایید کشورهای یادشده در جمهوری چک ارسال کردیم که با انجام آزمایشات فنی و اخذ گواهینامه مورد نظر، امکان صادرات محصولات سایپا به هر بازاری فراهم شده است.
معاون مهندسی سایپا تاکید کرد: دریافت تاییدیه از سوی این مرکز در ادامه اخذ گواهینامه های لازم برای محصولات سایپا است که در گذشته از طریق مراکز داخلی نیز این مجوزها دریافت شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به برنامه های گروه سایپا برای صادرات خودرو در سال جاری و سال های آینده باید استانداردهای مورد نظر بازارهای بین المللی را دریافت کنیم تا روند صادرات خودرو در سایپا ادامه یابد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران