دیدبان

در زمان حیات مصطفی شمشیر را از رو بسته بودند

در زمان حیات مصطفی شمشیر را از رو بسته بودند

دیدبان: حاج رحیم احمدی‎روشن پدر شهید مصطفا احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار رجانیوز با اشاره به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‎های داخلی و بین‎المللی گفت: بعد از شهادت شیران میدان هستهای، مانند شهیدان علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و شهید احمدی روشن و مرخص کردن دانشمندان دیگر مانند آقایان دکتر عباسی، خوانساری، آبنیکی، علیلو و ... میدان برای برخی افراد مسئله‌دار جهت مصادره نتیجه زحمات آنها باز شده و این روزها شاهد برخی خودنماییها در عرصه بین‌المللی در رسانه‌های داخلی هستیم.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر خنثی‎سازی خرابکاری‎ها در صنعت هسته‎ای کشور گفت: امیدوارم روزی نیاید که با این افراد که با افرادی که امروز این ادعاها را می‎کنند اما مسامحه آنها عامل شهادت فرزند برومندم بود مواجهه حضوری داشته باشم و آبروی آنها را پیش خلق خدا نبرم که در جهت حفاظت از فرزند دل‌بندم کوتاهی کردند.

احمدی‎روشن افزود: این افراد همان‎هایی هستند که در زمان حیات مادی این شهید والامقام در مقابل او شمشیر را از رو بسته بودند و حتی کار را به پرونده‌سازی برای او رساندند و اکنون و در زمان حیات معنوی یعنی شهادت وی میراث‌خوار شهدایی همچون مصطفا شده‎اند.

این پدر شهید در پایان افزود، همه این‌ها نمکی بر زخم دل بنده حقیر بود که بدین نحو برای همه هم‌وطنان عزیز بازگو کردم و امیدوارم که جزای آنها با خداوند تبارک و تعالی باشد.

گفتنی است شهید مصطفا احمدی‎روشن نقش تعیین کننده‎ای در خنثی‎سازی خرابکاری دشمنان با ویروس استاکس‎نت در تاسیسات هسته‎ای ایران داشت که البته همزمان با تلاش‎های او، مخالفت‎ها و حتی حاشیه‎سازی‎هایی نیز برای وی از سوی برخی مسئولین وقت سازمان بوجود آمد با این حال در ماه‎ها و روزهای اخیر، این جریان که با روی کار آمدن دولت جدید به کار بازگشته و عامل برکناری دوستان ویاران شهید احمدی‎روشن از مناصب مهم مدیریتی سازمان انرژی اتمی نیز شده است، در گفتگوها و مصاحبه‎هایی تلاش کرده تا موفقیت‎های مدیران جوان و حذف شده از مجموعه سازمان انرژی اتمی را به نام خود تمام کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن