دیدبان
گلایه قائم مقام حزب همبستگی از روحانی:

دولت به اصلاح طلبان بها نداد

دولت به اصلاح طلبان بها نداد

دیدبان: کریم ملک اسا در گفت و گو با خبرنگار افکار نیوز افزود: تشکل ها و أحزاب اصلاح طلب دیگر جایگاه و پگاه و دفتر و دستکی و امکاناتی ندارند و نیروهای اصلی انها یا باز نشست شده اند یا اینکه از فعالیت باز داشته شده اند.

دلیل تشکیل حزب ندای ایرانیان
عضو شورای اصلی حزب همبستگی دلیل اصلی تشکیل حزب ندای ایرانیان را کناره گیری اصلاح طلبان از قدرت دانست.
او معتقد است که اصلاح طلبان اسمأ هنوز أحزاب شان وجود خارجی دارد و رسما احزابشان هیچ تشکیل جلسه ای نمی دهند و افراد هیچ إظهار وجودی در این چند ساله نداشته اندچون نیروهای اصلی و هسته مرکزی إصلاحات بعد از جریانات ٨٨از فعالیت مدنی کنار کشیده اند یا ناخواسته کنار رفته اند.

دولت به اصلاح طلبان بها نداد
ملک أسا با بیان اینکه گاهی اصلاح طلبان هنوز هم دور هم جمع میشوند اما توسط وزارت کشور جدی گرفته نمی شوند گفت: در دولت روحانی هم به اصلاح طلبان بها داده نشد.
وی ادامه داد: هنوز جوانان اصلاح طلب دنبال إصلاحات و پیگیری مسایل روز هستند و هنوز امید دارند و بدون هر گونه امکاناتی میخواهند در عرصه اجتماعی باقی بمانند.

قائم مقام حزب همبستگی با تاکید بر اینکه بعد از جریان ٨٨ اصلاح طلبانی که فعال بودند از عرصه اجتماعی کنار رفتند و برای انتخاب روحانی تلاش فرأوا نی کردند گفت:با این حال این دولت هم عملا به اصلاح طلبان بهایی نمی دهد و تنها تفاوت اینست که دبیرکل أحزاب اصلاح طلب نیز به وزارت کشور دعوت میشوند و از اعضای اصلاح طلب هیچ استفاده ای در دولت و کارهای إجرایی نشده است البته متوقع هم نیستند.

اصلاح طلبان در عرصه اجتماعی نیستند
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورگفت:وضعیت اقتصادی اصلاح طلبان از مردم جدا نیست و کسانی نیستند که از این أحزاب حمایت کنند و خود اصلاح طلبان هم در دستگاه های دولتی نیستند یا باز نشست شده اند و دیگر استفاده مؤثری از انها نمی شود. او همین امر را به همراه مایوس شدن و سرخورده شدن نیروهای جوان از احزاب گذشته را دلیل بر تشکیل حزب ندای ایرانیان دانست.ملک آسا بر تلاش نیروهای اصلاح طلب به دولت فعلی برای روی کار اومدن و رای اعتماد گرفتن وزرا تاکید کرد.

برای انتخابات مجلس برنامه داریم
قائم مقام حزب همبستگی با اشاره به توان مالی محدود و اندک این حزب گفت: با این حال هنوز ما میخواهیم کنگره تشکیل دهیم و برای انتخابات أتی مجلس برنامه داریم و به صورت شفاف حضور خواهیم داشت و اگر اسامی ما را خط هم بزنند کنار نمی رویم.

جوانان ما را به کار گیرند
ملک اسا امیدوار است که نیروهای جوان در تشکیل حزب موفق باشند و یک راه جدید و به یک امکانات جدید دست یابند و ما هم در کنارشان قرار داریم و أنها ما را هم به کار گیرند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن