دیدبان

تقدیر از زنگنه به عنوان وزیر برتر شتاب‌زدگی بود

تقدیر از زنگنه به عنوان وزیر برتر شتاب‌زدگی بود

به گزارش دیدبان به نقل از "خیبرآنلاین"، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان مطلب فوق، به پرونده کرسنت اشاره ای کوتاه کرد و گفت: در پرونده کرسنت باید حقوق جمهوری اسلامی اعاده شود و مسئولین دولت باید برای بازگشت حق کشورمان تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس ضمن ابراز تعجب نسبت به تقدیر رییس دولت از وزیر نفت، افزود: من نمی دانم که رییس جمهور براساس چه مولفه ای وزرای برتر را انتخاب کرده است و ایشان باید در این باره به مردم توضیح بدهند.

وی ادامه داد: کرسنت در دولت خاتمی و در وزارت زنگنه اتفاق افتاده و باید نسبت به موارد مطرح در آن پاسخ صحیح و دقیق داده شود و نمی توان با فرافکنی و رفتارهای پوپولیستی از کنار آن عبور کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره عملکرد یکساله زنگنه نیز بیان نمود: عملکرد آقای زنگنه در حوزه نفت طی بیش از یکسال گذشته با فعالیت های مثبت و منفی مواجه بوده است. تعطیل کردن بعضی از سایت های نفتی، بیرون کشاندن برخی قراردادها از شرکت های داخلی و خلع ید آنها، بی توجهی به بعضی موفقیت های دولت قبل به ویژه در مساله بنزین و مسایلی از این دست را می توان جزو نقاط منفی عملکرد وی معرفی کرد.

موسوی نژاد سپس به اقدامات مثبت زنگنه پرداخت و گفت: تغییر و تحول در حوزه قراردادهای جدید، تلاش برای به سامان رساندن پارس جنوبی و کوشش برای بالابردن ظرفیت تولید که البته برخی موارد آن هنوز مشخص نشده، جزو اقدامات مثبت زنگنه محسوب می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان متذکر شد: با این همه، معرفی زنگنه به عنوان یکی از وزرای برتر از سوی دولت نوعی عجله و شتاب زدگی به حساب می آید.

گفتنی است شیخ حسن روحانی در آخرین روز هفته دولت از بیژن زنگنه به عنوان یکی از 3 وزیر برتر کابینه اش تقدیر رسمی به عمل آورد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن