دیدبان

واکنش کوثری به تحریم های جدید آمریکا

واکنش کوثری به تحریم های جدید آمریکا

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد اعمال تحریم‌های جدید ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان گفت: این موضوع از قبل پیش‌بینی می‌شد و ما می‌دانستیم که نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.
وی با ابراز تأسف از خوش‌بینی بعضی مسئولان به آمریکا اظهار کرد: آنها وقتی مذاکره به ضررشان باشد بازی را بهم می‌زنند و این تحریم‌ها برخلاف ادعای طرف آمریکایی کاملاً جدید است و اگر قرار بود به بهانه دور زدن تحریم‌ها انجام گیرد چرا ماه‌ها و یا سال‌های قبل صورت نگرفت.
کوثری اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا را با هدف اعمال فشار بیشتر از سوی این کشور عنوان کرد و گفت: آنها می‌خواهند ما را متقاعد کنند که عنان کار دست ما است و هرگاه بخواهیم در مورد تحریم‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ما نه‌تنها باید لفظاً این اقدام آمریکا را محکوم کند بلکه باید اعتراض عملی خود را با متوقف کردن مذاکرات نشان دهد و به آنها اعلام کند که شما به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نمی‌کنید و همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند غیرقابل اعتماد هستید.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن