دیدبان

گروهک منافقین در راه دریافت مجوز از وزارت ارشاد اسلامی

گروهک منافقین در راه دریافت مجوز از وزارت ارشاد اسلامی

به گزارش دیدبان به نقل از فرهنگ، در حالی سرپرست گروه موسیقی "چکاوک" از اجرای قطعات ساخته شده توسط نوازنده منسوب به گروهک تروریستی منافقین خبر می دهد که هنوز از سوی وزارت ارشاد درباره صدور احتمالی چنین مجوزی واکنشی نشان داده نشده است.

سرپرست گروه موسیقی چکاوک هفته گذشته از اجرای قطعات "عماد رام" نوازنده و آهنگساز زمان طاغوت و عضو گروهک تروریستی منافقین خبر داد. صدور مجوز برای این فرد در حالی اتفاق می افتد که وزارت ارشاد دولت یازدهم در یک سال گذشته در حوزه های مختلف حاشیه ساز بوده و برخی عناصر پشت پرده این وزارتخانه در صدد حضور و بازیابی افراد و عناصر معلوم الحال فراری دارد!

اما صدور مجوز برای فرد هتاک به امام خمینی در حالی اتفاق می افتد که در چند ماه گذشته برخی جریانات درصدد دعوت از یدالله رویایی شاعر هتاک به امام خمینی (ره) برآمدند و با واکنشهای متعدد این دعوت مسکوت گذاشته شد.

شاید ماجرای حاشیه های وزارت ارشاد دولت یازدهم  از آنجا آغاز شد که حسن روحانی در بخشی از سخنانش در مراسم دیدار با هنرمندان، رویکرد کلان دولت جدید درباره نوع نگاه به دولت را به نمایش گذاشت و گفت:"هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست."!

اما اگرچه این سخنان آغاز راه خارج از ریل وزارت ارشاد بود اما انتصاب افراد مسئله دار در پست های کلیدی وزارت ارشاد، رفع توقیف فیلمهای حامی فتنه، دعوت از شاعر فراری،تعطیلی تنها جشنواره ضد صهیونیستی دنیا،دفاع از توهین روزنامه «بهار» و لمپن نامیدن «یالثارات»،دفاع وزیر از «تکخوانی زنان»،رفع توقیف «نشر چشمه» و نمایشنامه موهن علیه واقعه عاشورا،حمایت از ممنوع القلم ها و دهها مورد دیگر از اقدامات حاشیه دار این وزارتخانه است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به نظر می رسید در سال فرهنگ و برای پاسخ به دغدغه های رهبر معظم انقلاب مسیری در راستای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی ترسیم نماید گامهای معکوس بر می دارد تا مسیر برای تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن در فرهنگ دیرینه ایران اسلامی هموار شود!

این وزارتخانه که حالا اداره آن توسط دستهای پشت پرده بیش از پیش عیان شده است به نظر می رسد در حال احیای وزارت مهاجرانی و سید محمد خاتمی است که مسیر وزارت ارشاد را منحرف کرد تا همچنان کشور درصدد رفع خسارت ناشی از عملکرد انها باشد! این وزارتخانه استراتژیک و مهم اما بلااثر یا کم اثر در سیر تطور و در طول عمر تکامل سی و چند ساله اش همواره دستخوش نوسانات بسیاری شده است که بدترین روزگار و اوضاع و احوالش مربوط به دوره صدرات کسانی مثل محمد خاتمی، عطاا... مهاجرانی و این اواخر علی جنتی بوده است.

بنابراین انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین اینکه مجوز گروه موسیقی مذکور را لغو کند ، با تغییر روش اداره این وزارتخانه استراتژیک و حذف دستهای پشت پرده ثابت کند که قرار نیست  یکبار دیگر تجربه مهاجرانی و فضاحتهای او و ولنگاری فرهنگی دوره اصلاحات باز هم تکرار شود!

ضمن اینکه این وزارتخانه موظف است تمام تلاش خود را برای رفع نگرانی های رهبر انقلاب، نخبگان و آحاد مردم جامعه اسلامی مان به کار بندد نه اینکه هر روز گامهای استوار در راستای اهداف دشمن بردارد!

حضور منافقین در تشییع جنازه عماد رام | دانلود فیلم

البته لازم به ذکر است رضا شایسته سرپرست گروه چکاوک در گفتگو با نسیم اظهار داشت: اجرای قطعه آهنگ این خواننده عضو گروهک منافقین از برنامه حذف شد. ضدیت ما با گروهی که ۳۵ سال به ترور مردم مظلوم ایران مشغول بوده، بر همگان آشکار است.

وی اظهار داشت: قرار دادن قطعه آهنگ وی در برنامه،سهوی بوده و ما از سوابق تروریستی این عضو منافقین بی خبر بودیم که پس از اطلاع به سرعت اجرای قطعه وی را لغو کردیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن