دیدبان

تشکیل‌جلسه جامعه مدرسین پس از یک‌ماه

تشکیل‌جلسه جامعه مدرسین پس از یک‌ماه

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تشکیل جلسه جامعه مدرسین با حضور اعضا و آیت‌الله یزدی اظهار داشت: ما در جلسه شب گذشته در خصوص مسائل جاری کشور بحث کردیم و جمع‌بندی جامعی از همایش دو روزه جامعه مدرسین در شیراز که سال گذشته برگزار شده بود، داشتیم.
آغروی ادامه داد: در آن همایش که علمای چند استان مجتمع بودند و جامعه مدرسین نیز حضور داشت، کمیسیون‌ها به صورت مفصل بحث کردند لذا در جلسه شب گذشته آن بحث‌ها جمع‌بندی شد و این مسئله که بالاخره چه کارهایی مربوط به شورای عالی، چه کارهایی مربوط به خود جامعه و چه قسمتی مربوط به نهاد و دفتر تبلیغات است، مشخص شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این جلسه ابعاد مختلف مسائل جاری اعم از آموزشی، پژوهشی و مباحث مربوط به فرق انحرافی و همچنین مسائلی که جنبه سیاسی داشت مطرح شد و به جمع‌بندی رسیدیم که کدام نقطه‌نظر را کدام تشکیلات دنبال کند و بنا شد که این مسئله پیگیری و مشخص و نهایتا برای نهادهای مختلف فرستاده شود.
پیش از این آیت‌الله مقتدایی از تشکیل اولین جلسه جامعه مدرسین پس از تعطیلی یک‌ماهه در اولین جمعه شهریور‌ماه خبر داده بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران