دیدبان

تکذیب حضور داعش در آبادان

تکذیب حضور داعش در آبادان

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، احمد شیرعلیزاده امروز اظهار کرد:‌ تاکنون گزارش اثبات شده از سوی ماموران اطلاعاتی و پلیس در این زمینه به این دادستانی نرسیده است.
شیرعلیزاده بار دیگر ضمن تاکید بر عدم حضور گروه‌های تکفیری داعش در منطقه یادآور شد: طرح این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و حضور این گروه تکفیری در هر نقطه‌ای از کشور به دلیل هوشیاری و آمادگی فوق‌العاده نیروهای امنیتی غیرممکن است.
سایت‌های خبری به انجام رسالت اصلی خود بپردازند
این مقام قضایی در ادامه خطاب به مدیران و خبرنگاران سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان آبادان گفت: سایت‌ها و فعالان عرصه خبری باید در مسیر انجام رسالت اصلی خود گام بردارند.
وی از اصحاب رسانه که به‌منظور تنویر افکار عمومی،‌ آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی قانونی و درست به مسئولان شهری تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: به کسانی که به جای خبررسانی اقدام به خبرسازی و حاشیه‌سازی می‌کنند، توصیه می‌شود تا از این روش نادرست دست بردارند و به رسالت اصلی خود بپردازند.
دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب آبادان از تحلیل منصفانه و مودبانه همراه با رعایت اصول قانونی کار خبررسانی به عنوان رسالت اصلی خبرنگاران نام برد و اظهار کرد: به عنوان مدعی‌العموم در صورت وجود شاکی موضوع به سرعت بررسی و مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن